Aktivno zdravstveno varstvo

Kot specializirana zdravstvena zavarovalnica z več kot 800.000 zavarovanci, se je Vzajemna, v kontekstu napovedane zdravstvene reforme in sistemskih sprememb na področju zdravstvenih zavarovanj, znašla v situaciji, ko je transformacija obstoječega poslovnega modela postala strateška nujnost. Na temelju funkcionalne integracije, ki v središče svojega poslovnega modela postavlja relevantne uporabnikove potrebe, in obstoječe sheme lojalnostnih programov, smo oblikovali novo poslovno strategijo Vzajemne: aktivno zdravstveno varstvo.

Varuh zdravja

Oblikovali smo brezplačni program aktivnega varstva za zavarovance Vzajemne.“Pri Vzajemni odslej ne boste več samo zavarovani. Vaše zdravje zdaj tudi varujemo.” Z Varuhom zdravja Vzajemna vstopa v aktiven odnos s svojimi obstoječimi in potencialnimi zavarovanci. To je nova Vzajemna. Dinamična. Aktivna. Polna energije. V prihodnost ne projiciramo več starosti, bolezni in nesreč; v prihodnost stopamo z vitalnostjo in življenjskim optimizmom.

Kar vlagaš v zdravje, to ti zdravje tudi povrne

V skladu z novo poslovno strategijo se spreminja tudi vsebina komuniciranja. Vzajemna svojo komunikacijsko strategijo preusmerja iz oglaševanja zavarovalnih produktov na komuniciranje aktivnega zdravstvenega varstva. Obstoječe in potencialne zavarovance nagovarja k aktivnemu življenju in vzpodbuja, da mislijo zdravo. Pasivnega zavarovanca Vzajemna spreminja v partnerja, ki skupaj z zavarovalnico investira v svoje zdravje.

Rezultat

150%

Povečanje števila zavarovancev v programu Varuha zdravja.