#
Študija primera

Novoletna kampanja z esenco božičnega duha

  • Segmentacija strank in oblikovanje person
  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Upravljanje Zunanjih Partnerjev
  • Strategija digitalnega nastopa
  • Analiza panoge skozi konkurenčno okolje, trende in poslanstvo
  • Upravljanje družbenih omrežij
  • Video vsebine
Novoletna kampanja z esenco božičnega duha
S Sparovo mednarodno božično kampanjo smo se odmaknili od potrošništva in se osredotočili na medčloveške odnose.  

Ena kampanja namesto treh

Prva mednarodna božična kampanja Spara Slovenija izvira iz ASPIAG-ove ideje o združitvi proračunov božičnih kampanj za tri države – Madžarsko, Hrvaško in Slovenijo.

Vpogled v božične običaje treh sosednjih držav

Da bi se izognili simboliki, ki v kateri od držav morda ne bi bila primerna, smo organizirali enodnevno delavnico, kjer smo iskali stične točke in točke razlikovanja. Države imajo različne običaje obdarovanja, praznične dekoracije, tradicionalne božične jedi ipd., zato smo se odločili, da se pri iskanju kreativne rešitve od teh odmaknemo.

Najlepše darilo ste vi

Za izhodišče smo si izbrali dve univerzalni vrednoti, ki sta hkrati ključni vrednoti mednarodne znamke SPAR - zaupanje in medčloveške odnose. Osrednji element kampanje, TV oglas, smo podprli z zunanjim oglaševanjem, komunikacijo na spletnih medijih in družbenih omrežjih.

Od igranega spota do resničnih izpovedi

Leto kasneje smo kampanjo nadgradili s serijo spletnih videov, ki smo jih posneli v sodelovanju z Domom starejših občanov Ljubljana Bežigrad. Izpovedi starejših so sporočilo naše kampanje o pomenu medčloveških odnosov še podkrepile.

“Futura je nepogrešljiv partner v postopku usklajevanja marketinških aktivnosti SPAR v več državah, za katere skrbi organizacija ASPIAG. Futura ne le poglobljeno razume našo znamko in stranke, ampak nam pomaga uglasiti mednarodne aktivnosti, ki vključujejo veliko deležnikov in njihovih kulturnih posebnosti.” 
Florian Mettauer Marketing koordinator @ ASPIAG

Kaj smo dosegli?

84%

priklic oglasa kampanje

600.000

ogledov spota na YouTubu v vseh treh državah v času kampanje

400

deljenj na Facebooku v Sloveniji

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas