Poli je zgodba 15 let skupnih prizadevanj ustvariti močno blagovno znamko, ki ne pripoveduje le zanimivih in privlačnih zgodb, pač pa da postane sinonim za izdelke v svoji kategoriji. V sodelovanju z naročnikom smo Poli pripeljali do tržnega leaderja z več kot 50% tržnim deležem in številko 1 med piščančjimi barjenimi klobasami v Evropi!

Kreativna strategija

Osebnost blagovne znamke, ki jo ilustrira pozicijski stavek NORI NA POLI je omogočila nov pristop pri kreativni zasnovi posameznih kampanj ter sprožila drugačen, svež in nekoliko nor komunikacijski ton, ki se je skozi leta razvil v prepoznavni faktor blagovne znamke in njenih tržnih aktivnosti na vseh področjih.

Razvoj novih embalaž

Razvili smo embalažo in celostno grafično podobo za serijo sorodnih produktov, ki so dopolnili ponudbeno paleto: Poli pate, Poli snack, Poli hrenovka, Poli narezek in Poli z različnimi okusi (čili, sir, zelenjava, light).

Inovacije

Dodana vrednost in misel na potrebe uporabnika nas vodi k razvoju inovativnih idej. Tako smo razvili vrsto novih rešitev, ki razširijo uporabniško izkušnjo in poglobijo povezanost z znamko. S Poli protektorjem ohranjamo okus in svežino Poli klobase, s Poli lunchboxom pa omogočamo brezskrben transport Poli sendvičev.

Poli vizija

Z razvojem identitete blagovne znamke Poli in njenim strateškim upravljanjem smo pridobili na svojo stran obsežno bazo privržencev, katerim želimo tudi v prihodnje omogočati posebno izkušnjo, ki jo lahko doživijo samo s Poli.

Mednarodna koordinacija

Razvoj blagovne znamke Poli snujemo za slovenski trg in širšo regijo ter opravljamo nadzor in izvedbo marketinških kampanj v celotni regiji v vseh medijskih kanalih.