#
Naše poslanstvo je luščiti bistvo.
Ustvariti poglobljeno razmerje z znamko, ki se meri z zvestobo.
Odgovorni smo družbi in bilancam naših naročnikov.
ZAKAJ

Prepoznamo

Verjamemo, da vsak posameznik ali znamka v sebi nosi potencial, ki izraža namen njegovega obstoja! Naša naloga je to prepoznati in razviti v nekaj izjemnega.

Prepričani smo, da so v povezanem svetu lahko vplivne le znamke, ki v središče svojega delovanja postavijo stranke.

KAKO

Povežemo

Sistematično in analitično razmišljanje združimo z domišlijo.

Z mapiranjem celovite nakupne poti povežemo množico večkanalnih interakcij v orkestrirano in individualizirano nakupno izkušnjo.

KAJ

Popeljemo

Posredujemo in svetujemo v razmerju med znamko in kupcem.

Pomagamo razumeti, kdo so stranke, kje so, kam gredo in zakaj. Prek ključnih kanalov in platform jih znamo spretno pritegniti v dialog z znamko in jih popeljemo na neprekinjeno popotovanje skozi digitalni in fizični svet.

#

Ekipa

Vodstvo
  • 1Skrb za zaposlene
  • 2Vizija in strategija razvoja
  • 3Poslovno vodenje
  • 4Finančna odgovornost
  • 5Strateško svetovanje

Futura smo ljudje in naši uspehi so plod timskega dela. Zato v vodstvu skrbno negujemo medosebne odnose. S svojimi izkušnjami in zgledom skrbimo, da je delo opravljeno z jasnim ciljem in ambicijo, da presežemo pričakovanja in se ne zadovoljimo s povprečjem. Skrbimo za dolgoročni razvoj in se zavedamo, da moramo biti vedno korak pred drugimi. S svojo vizijo smo pravi poslovni partner za podjetja, ki želijo v središče poslovanja postaviti svoje stranke. Podjetja, ki želijo razumeti njihove potrebe in se z njimi povezati preko avtentične, relevantne in navdihujoče komunikacije z merljivimi učinki. 

Marko Vičič
Marko Vičič
Direktor & partner
Vital Verlič
Vital Verlič
Direktor & partner
Mija Gačnik Krpič
Mija Gačnik Krpič
Direktorica poslovnega razvoja
Marjana Robavs
Marjana Robavs
Medijska direktorica & partnerica
Strateški razvoj
  • 1Definiranje poslovnih priložnosti
  • 2Pozicioniranje blagovne znamke
  • 3Vse-kanalna strategija nakupne poti
  • 4Integrirana komunikacijska strategija
  • 5Načrtovanje razvoja blagovne znamke
  • 6Produktne in storitvene inovacije
  • 7Vstop na nov trg in lansiranje znamke
  • 8Segmentacija strank in oblikovanje person
  • 9Podatkovne strategije in poslovna inteligenca

Naši strategi vam pomagajo poiskati relevantne uvide v trg, konkurenco in stranke ter poenostaviti kompleksnost sodobnega marketinga. S pomočjo osmišljanja podatkov, načrtovanja nakupne poti, funkcionalne integracije in inovativne rabe digitalnega okolja identificiramo nove poslovne priložnosti, ki dodano vrednost ustvarjajo tako za podjetje kot tudi za vaše stranke.

Gregor Firbas
Gregor Firbas
Direktor digitalnega področja
Vital Verlič
Vital Verlič
Direktor & partner
Maša Crnkovič
Maša Crnkovič
Vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje
Mija Gačnik Krpič
Mija Gačnik Krpič
Direktorica poslovnega razvoja
Razvoj naročnikov
  • 1Strateško svetovanje
  • 2Načrtovanje in izvedba strategije
  • 3Upravljanje in optimiziranje marketinških investicij
  • 4Poenostavitev delovnih procesov
  • 5Povečanje učinkovitosti dela

Razvoj in vodenje naročnikov predstavlja intenziven odnos med naročnikom in ekipo, ki jo vodi skrbnik naročnika. Na Futuri verjamemo v dolgoročna partnerstva, zato pazljivo sestavimo ekipo, ki naročnika vodi skozi zastavljene marketinške aktivnosti. Odnos temelji na zaupanju in medsebojnem spoštovanju. Pri našem delu je ključna vzpostavitev “platforme”, ki standardizira in poenostavi operativno izvajanje aktivnosti, omogoča sprotno prilagajanje in merjenje njihovih učinkov ter razbremeni marketinško ekipo na strani naročnika.

Dragana Josipović
Dragana Josipović
Direktorica projektov
Urška Nučič
Urška Nučič
Vodja projektov
Alenka Pulec Jurjevčič
Alenka Pulec Jurjevčič
Direktorica projektov
Anuša Žagar
Anuša Žagar
Vodja projektov
Kreativa
  • 1Kreativne zasnove
  • 2Znamčenje
  • 3Oblikovanje embalaž
  • 4Grafično oblikovanje
  • 5Tekstopisje

Znamka v vsaki interakciji s stranko ustvarja določeno izkušnjo. Za pozitivne izkušnje v komunikaciji z znamko skrbi naš najbolj empatičen oddelek kreativcev, ki na podlagi relevantnih uvidov zasnuje zgodbe in stranke poveže z blagovno znamko. Zasnovo in izvedbo on-line, off-line in integriranih kampanj, nam bo v izziv pripraviti tudi za vas. 

Žare Kerin
Žare Kerin
Kreativni direktor
Zoran Gabrijan
Zoran Gabrijan
Kreativni direktor & partner
Robert Križmančič
Robert Križmančič
Art direktor
Boštjan Napotnik
Boštjan Napotnik
Kreativni direktor
Maruša Koželj
Art direktorica
Uroš Stražišar
Art direktor
UX & digital
  • 1Oblikovanje uporabniške izkušnje
  • 2Oblikovanje uporabniških vmesnikov
  • 3Inovacije digitalnih storitev
  • 4Načrtovanje digitalnih ekosistemov
  • 5Načrtovanje nakupne poti na spletu
  • 6Testiranje uporabnosti 
  • 7Spletna analitika

Sodobni marketing je preveč kompleksen za izolirane digitalne rešitve. Naši digitalci vam pomagajo načrtovati, oblikovati in razviti digitalne rešitve, ki tvorijo integriran ekosistem storitev ter podpirajo nakupno pot strank. Še tako lepo oblikovane spletne strani niso kaj prida vredne, če ne ustvarijo učinka, zato podatke uporabnikov pretapljamo v čudovito uporabniško izkušnjo in izkušnjo v poslovne rezultate. 

Žiga Pavlin
Žiga Pavlin
Vodja spletnega razvoja
Goran Lang
Goran Lang
Vodja projektov
Aleksandra Švigelj
Aleksandra Švigelj
Oblikovalka
Saša Šuštar
Saša Šuštar
Art direktorica
Eva Stopar
Tekstopiska
Marjan Božič
vodja IT
Sandra Murnik
Vodja projektov
Miha Avsenik
Oblikovalec
Jan Dolinar
Programer
Petar Perčić
Spletni in grafični oblikovalec
Lucija Perne
Asistentka v analitiki
Vsebinski marketing & PR
  • 1Strategija vsebinskega marketinga
  • 2Strategija odnosov z javnostmi
  • 3Izvajanje PR aktivnosti
  • 4Priprava vsebin in upravljanje družbenih omrežij
  • 5Sodelovanje z vplivneži
  • 6Pisanje vsebin za splet
  • 7E-mail marketing
  • 8Spremljanje in ustvarjanje vsebin v realnem času

Jasne in privlačne vsebine so ključne za percepcijo in uspeh vaše znamke. Naša ekipa vsebincev za naročnike ustvarja vsebine, prilagojene posameznim komunikacijskim kanalom in ciljnim skupinam. Z izkušnjami, ki segajo vse od strateškega načrtovanja odnosov z javnostmi do upravljanja družbenih omrežij, lahko celostno načrtujemo in pripravimo vsebine, ki bodo ohranjale odnos z vašimi strankami. 

Branka Bizjak Zabukovec
Branka Bizjak Zabukovec
Strateginja za komunikacije in digitalne vsebine
Jože Gerečnik
Jože Gerečnik
Kreativni direktor
Robert Bohinec
Robert Bohinec
Kreativni direktor
Nino Bavčar
Nino Bavčar
Tekstopisec
Eva Baš
Tekstopiska
Medijski zakup
  • 1Vse-kanalna strategija in zakup
  • 2Performance marketing
  • 3Oglaševanje na iskalnikih
  • 4Oglasne storitve in tehnologije
  • 5Segmentacija kupcev in targetiranje
  • 6Analiza in vizualizacija rezultatov
  • 7Poročanje rezultatov v živo (live dashboards)

Medijska strategija in zakup vključujeta plačljive, prislužene in lastne kanale. Celosten pristop zagotavljamo z edinim integriranim medijskim oddelkom v Sloveniji, ki na enem mestu načrtuje, zakupuje in upravlja digitalne in klasične medijske kanale. Pri tem v živo spremljamo učinkovitost tržnih aktivnosti in sproti izvajamo optimizacijo zakupa. 

Marjana Robavs
Marjana Robavs
Medijska direktorica & partnerica
Alenka Kanduč
Alenka Kanduč
Medijska strateginja
Barbara Tomc
Barbara Tomc
Specialistka za digitalne medije
Maja Maroša
Maja Maroša
Medijska strateginja
Darja Mravinec
Digitalna medijska načrtovalka
Ana Peljhan
Medijska strateginja
Meta Pavlin
asistentka v medijskem oddelku
Maša Smonig Jurečič
Vodja medijskih projektov
Produkcija
  • 1Projektno vodenje
  • 2Produkcija oblikovnih materialov
  • 3Organizacija dogodkov
  • 4Nadzor kakovosti
  • 5Upravljanje virov
  • 6Načrtovanje kapacitet in rasti
  • 7Fotografije, ilustracije, animacije, filmi

Izvedbena ekipa od strateške in kreativne ekipe prevzema zasnove kampanj in aktivnosti ter jih glede na vaše taktične poslovne potrebe prevaja v končne izdelke – vsebine, vidna sporočila in izkušnje.

Mojca Praznik Matić
Mojca Praznik Matić
Vodja organizacije dogodkov
Blaž Topolinjak
Blaž Topolinjak
Oblikovalec
Vesna Žnidaršič
Vesna Žnidaršič
Oblikovalka
Maja Birsa
Maja Birsa
Vodja projektov
Patricija Premrov
Asistentka v organizaciji dogodkov
Jure Novak
Asistent
Jan Mikeln
Vodja projektov
Peter Dobovičnik
Vodja projektov
Sanja Biščan
Oblikovalka
Marko Piškur
Izvedbeni oblikovalec
Iztok Perko
Izvedbeni oblikovalec
Matjaž Lužar
Izvedbeni oblikovalec

Kako je nastala agencija za povezan svet


Zametki naše agencije segajo v čas, ko sta bila Marko Vičič in Vital Verlič - dva izmed partnerjev - kolega na Fakulteti za arhitekturo. Oba sta se spogledovala z oblikovanjem in komunikacijami, zato sta leta 1986 ustanovila agencijo Futura.

Futura je bila naprej prepoznavna kot oblikovalski studio, kasneje pa smo resno vstopili v oglaševanje, medijski zakup in digitalni razvoj.

Danes smo edina popolnoma integrirana marketinška agencija v Sloveniji. Digitalnega in fizičnega sveta ne ločujemo, ampak ju prepletamo. Pod eno streho povezujemo stratege, kreativce, oblikovalce, vsebince, načrtovalce uporabniške izkušnje, spletne razvijalce in analitike.

Že od samega začetka nas vodi želja po ustvarjanju sporočil z dobro mero svežine in humorja, ki nagovarjajo posameznikovo inteligenco. Ena od naših posebnosti pa je zagotovo tudi izjemen timski duh, ki preveva naše pisarne in se manifestira v naših delih.

Zgodbe o uspehu snujemo skupaj z vodilnimi domačimi in tujimi podjetji na področju FMCG, zavarovalništva, telekomunikacij, bančništva, avtomobilizma, B2B in drugih. Do danes smo kar desetkrat postali slovenska agencija leta, trikrat pa tudi zmagovalci Zlatega bobna. Številne nagrade Effie dokazujejo, da ideje, ki jih ustvarjamo, niso same sebi namen, temveč tudi v času modernih tehnologij učinkovito rešujejo izzive naših strank.

Najbolj nagrajena agencija v Sloveniji
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #


Sodelujte z najboljšo ekipo!
Kontaktirajte nas