#

Generacija Z v komunikacijah zahteva pristnost

Je nagovarjanje generacije Z misija nemogoče ali le španska vas?
#


Prejšnje generacije so v komunikacijah znamk iskale čustvene zgodbe, generacija Z išče pristnost.

Za marketinške strokovnjake je stalnica le sprememba. Znova in znova se uvajajo sveži pristopi, z leti pa se spreminjajo tudi generacije, ki zahtevajo edinstven nagovor. In če je bilo še pred nekaj leti govora o milenijcih, je zdaj na tapeti generacija Z. Kako jih torej nagovoriti?

Ne, objavljanje TikTok vsebin ni dovolj

Ažurnost na TikToku seveda ne škoduje, a bolj pomembno je, da generacijo Z razumemo v celoti. Za generacijo Z je na prvem mestu pristnost znamke: potrošniki želijo znamki zaupati, želijo jo razumeti. Bolj kot nizke cene so jim pomembne vrednote, kot so transparentnost, družbena odgovornost in poštenost. Znamka mora ravno to odražati v komunikaciji, še bolj pa v dejanjih. Vedno je dobrodošel tudi »creative twist«. 

Nič manj od brezhibne uporabniške izkušnje

Z razmahom digitalne pismenosti se veča tudi zahteva po izvrstni uporabniški izkušnji. Če so milenijci percipirani kot zelo zahtevni, je generacija Z zagotovo tista, ki »počasno« spletno stran zapre že po milisekundi. Ključ do uspeha je preprosta uporabniška izkušnja, ki uporabnika ne postavlja v dvome, ampak tlakuje čim bolj preprosto nakupno pot. Saj veste – manj klikov, kot uporabnik potrebuje, da pride do svojega cilja, večjo možnost imate, da izpolnite konverzijo.

Kaj pa menimo Futuristi?

»Generacija Z je tista generacija, ki je v digitalnem okolju popolnoma domača. Že od otroštva spremljajo digitalne zaslone, deležni so veliko več dražljajev kot nekoliko starejše generacije. Mogoče je ravno zato nekoliko težje vzbuditi njihovo zanimanje. Ta generacija potrebuje bolj kreativen pristop. A za to kreativnostjo mora vedno stati avtentičnost znamke. To gotovo ni generacija, ki bi aferam korporacij pogledala skozi prste,« je prepričan Gregor Firbas, direktor digitalnega področja.


Vir: 

https://www.adweek.com/sponsored/are-you-connecting-digitally-with-gen-z-shoppers/

https://www.forbes.com/sites/paultalbot/2021/03/23/best-practices-for-marketing-to-gen-z/?sh=67196fc64319

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas