#

Intervju z Anušo Žagar: Raznolika dinamika mi ustreza, saj me zanima več področji in bi mi bilo težko se fokusirati le na enega

"Izziv so predvsem kampanje, ki so usmerjene v mlajšo ciljno skupino, saj jih je dandanes najtežje prepričati."
#


Anušo Žagar, vodjo projektov na Futuri, je Media marketing izbral za eno izmed 50 mladih vodij v Adriatic regiji. Intervju je bil prvotno objavljen v Media marketing. Pogovarjala se je z Asjo Dupanović.

__

Anuša Žagar je Vodja projektov v ljubljanski agenciji Futura DDB. Ima večletne izkušnje na področju online in offline kampanj, sodelovanja na mednarodnih projektih in večjih dogodkih. Svetovalka je za vodenje in ustvarjanje vsebine digitalnih kampanj in družbenih omrežij. Med njene reference sodijo Spar Slovenija, SKB banka, Collegium Mondial Travel, Žito, Ultra Europe, Aphaia, Ritem mladosti in drugi. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, Anuša trenutno končuje magistarsko nalogo, ki govori o avtentičnem vodenju in motivaciji. Če ne bi bila account bi, med drugim, bila astronavt.

MM: Tvoja kariera v oglaševanju se je pričela že pred prihodom v Futuro DDB. Kaj si vse delala in kako so te tovrsten delovne izkušnje pripravile za delo v tako izredni oglaševalski agenciji?

Anuša Žagar: Svojo karierno pot v oglaševanju sem pričela, ko saj so na to vplivali zakoni narave (ha ha) – z nadomeščanjem porodniške v potovalni agenciji za mlade. Ker sem to smer tudi študirala na dodiplomskem študiju je bilo smiselno, da z oglaševanjem tudi nadaljujem. Bila sem zadolžena za raznolike kampanje produktov, skrb za sponzorje, socialna omrežja, organizacijo dogodkov, prodajo in še bi lahko naštevali. Izkušnje so mi predvsem dale širok pogled na potek in organizacijo dela, kar mi seveda pride prav tudi sedaj.

MM: Katera je tvoja skrivnost, da se znajdeš v svetu oglaševanja? Kaj je tvoja “super moč” – prednost?

Anuša Žagar: I’m a Batman. Heh :) Hm, morda povezovanje želj naročnikov, učinkovitih kreativnih rešitev in strast do uspešnega time managementa.

MM: Katere projekte najraje kreiraš skupaj s klienti agencije?

Anuša Žagar: Najboljše je mi je ustvarjati kampanje, ki so celostne, integrirane, z dodano vrednostjo ali zabavnim aspektom, kjer z naročnikom sooblikujemo ideje izven okvirjev in nadgrajujemo redne marketinške aktivnosti. Od nedavnih kampanj mi je bilo zabavno ustvarjati lansko kampanjo za Spar ToGo, katero smo nadaljevali tudi letos s Fr!šnim pridihom ali pa nedavno kampanjo Pižama in mleko, ki s posebno izdajo pravljic in ljubkimi ilustracijami (na embalaži mleka) spodbuja bralno kulturo v Sloveniji in je bila deležna izjemnih odzivov. Izziv so predvsem kampanje, ki so usmerjene v mlajšo ciljno skupino, saj jih je dandanes najtežje prepričati. Seveda bi lahko naštevala še naprej :).

MM: Kakšen poudarek dajete v agenciji skupaj s klienti družbeno odgovornim projektom? Ali verjameš, da bodo le-ti pomembni za prihodnost naše industrije, ki vsakodnevno sobiva z ostalo družbo?

Anuša Žagar: Družbeno odgovorni projekti so že pomemben del naše industrije. Stanje družbe, način hitrega življenja in danes neizogibna družbena omrežja, kjer se posamezniki v večini ukvarjajo “s samim sabo” in na drugi strani dejstvo, da so določene teme ali zaskrbljajoča vprašanja premalo izpostavljena oziroma se o njih sploh ne govori. Po tem lahko sklepam, da so družbeno odgovorni projekti, kjer kampanji daš težo neke problematike ali še bolje – ponudiš rešitev le te – več kot dobrodošli. Menim pa, da obstaja zelo tanka meja med izpostavitvijo problematike in pretiranostjo, ki se lahko spremeni v obratni učinek.

MM: Imaš že večletne izkušnje na področju online in offline kampanj. Katerim kanalom daješ osebno prednost? Zakaj?

Anuša Žagar: Predvsem dajem prednost učinkovitim strategijam, kjer se tako mi, kot naročnik zavedamo, kaj je končni cilj. Drugače pa sem bolj pristaš digitalnih kanalov, saj me tam oglaševalci zagotovo dosežejo. Je pa seveda super pogledati tudi kakšen lep TV oglas, sploh če si sodeloval pri njegovem nastajanju. ;).

MM: Kako si predstavljaš prihodnost v potrošnika usmerjene komunikacije?

Anuša Žagar: Z veliko količino zbranih podatkov bo tudi komunikacija še bolj personalizirana in usmerjena na potrošnika kot posameznika. V ospredje bo še bolj stopila kakovostnejša in relevantnejša vsebina.

MM: Potrebe naročnikov se stalno spreminjajo in povečujejo, nenehno se spreminjajo tudi pričakovanja od delovnih mest znotraj agencije. Ali se vidiš tudi dolgoročno znotraj tega sveta in če te privlači ta dinamika?

Anuša Žagar: Moje delo obsega širok spektor aktivnosti, saj za naročnike poleg vodenja projektov namreč vodim tudi koordinacijo ustvarjanja vsebin za digitalne kanale, kar v veliki meri zahteva tudi veliko mero kreativnih razmislekov in predvsem strateških odločitev. Raznolika dinamika mi ustreza saj me zanima več področji in bi mi bilo težko se fokusirati le na enega.

MM: Če ne bi bila “account”, kaj bi najraje počela?

Anuša Žagar: Bila astronavt, talent manager ali pa neposrečen stand up komik. :)
Hah, ne. Želim razširiti znanje managementa in vodenja, vseeno pa mi je všeč da ohranim kanček kreativnosti.

MM: Kako najraje preživljaš svoj prosti čas?

Anuša Žagar: Če le gre, grem nekam v naravo hodit, tečt ali zgubljati živce ob igranju golfa. Berem knjige ali kakšne članke, plavam, smučam, z veseljem grem na kakšen dober koncert, predstavo ali pa se le družim ob dobremu kozarcu vina ali gin tonica. Zadnje pol leta sicer veliko časa namenim zaključni nalogi, ki sem jo pred tem malo postavila na stranski tir.

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas