Kako uspeti z dobro nakupno izkušnjo?

Stranke vaše znamke ne dojemajo na osnovi posamezne kampanje ali stične točke, temveč kot seštevek izkušenj in koristi vseh dosedanjih stikov – dojemajo jo na osnovi nakupne izkušnje. Od nakupne izkušnje je odvisno, kako dolgoročno in dobičkonosno bo vaše razmerje s stranko. Če želite tudi vi uspeti z dobro nakupno izkušnjo, je potrebno v vaše podjetje uvesti tri ključne sestavine:
1. Načrtovanje nakupne poti
Kako s klasičnih kampanj preiti na neprekinjeno razvijanje osebnega razmerja s stranko.
2. S podatki podprto delovanje
Kako v živo spremljati učinkovitost marketinških aktivnosti in jih sproti optimizirati.
3. Usklajenost vseh deležnikov
Kako solistične nastope oddelkov in zunanjih izvajalcev povezati v uglašen orkester.
Več o tem preberite v priročniku, ki povzema naša ključna spoznanja in ponudi nekaj odgovorov na izzive, ki jih pred podjetja in znamke postavlja sodobno – povezano tržno okolje:
- prednosti tržnega nastopa, ki v središče svojega delovanja postavi stranko,
- načrtovanje marketinške strategije skozi nakupne poti strank,
- vloga analitike v orkestraciji vašega tržnega nastopa,
- interne prepreke, ki podjetjem otežujejo bolj povezan nastop.