#

Kako uspeti z dobro nakupno izkušnjo?

Klasični, razdrobljeni pristopi k marketingu in prodaji ne delujejo več.
#


Stranke vaše znamke ne dojemajo na osnovi posamezne kampanje ali stične točke, temveč kot seštevek izkušenj in koristi vseh dosedanjih stikov – dojemajo jo na osnovi nakupne izkušnje. Od nakupne izkušnje je odvisno, kako dolgoročno in dobičkonosno bo vaše razmerje s stranko. Če želite tudi vi uspeti z dobro nakupno izkušnjo, je potrebno v vaše podjetje uvesti tri ključne sestavine:

1. Načrtovanje nakupne poti

Kako s klasičnih kampanj preiti na neprekinjeno razvijanje osebnega razmerja s stranko.

2. S podatki podprto delovanje

Kako v živo spremljati učinkovitost marketinških aktivnosti in jih sproti optimizirati.

3. Usklajenost vseh deležnikov

Kako solistične nastope oddelkov in zunanjih izvajalcev povezati v uglašen orkester.

Več o tem preberite v priročniku, ki povzema naša ključna spoznanja in ponudi nekaj odgovorov na izzive, ki jih pred podjetja in znamke postavlja sodobno – povezano tržno okolje:

  • prednosti tržnega nastopa, ki v središče svojega delovanja postavi stranko,
  • načrtovanje marketinške strategije skozi nakupne poti strank,
  • vloga analitike v orkestraciji vašega tržnega nastopa,
  • interne prepreke, ki podjetjem otežujejo bolj povezan nastop.


#

Izpolni podatke in prenesi priročnik "Orkestracija marketinga".

  • Segmentacija strank in oblikovanje person
  • Načrtovanje nakupne poti
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Analiza nakupne poti
  • Optimizacija večkanalnih komunikacij

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas