#

Nagrade, ki bodo pritegnile prave sodelujoče v nagradni igri

Nagrade so običajno glavna motivacije, ki sodelujoče pripravi do tega, da sodelujejo v vaši nagradni igri. Potem, ko smo določili, kakšen bo cilj naše nagradne igre, kako bomo izbrali nagrajenca, je potrebno doreči še, kaj bomo podeljevali.

#


Kakšne nagrade izbrati  

Prvo vodilo pri izbiri nagrad, ki jih bomo vključili v nagradno igro, naj nam bo, da naše storitve oziroma izdelki predstavljajo večinski del nagrad. Če bomo podarjali na primer le slušalke, zvočnike, telefone ali kake druge artikle, ki so priljubljeni pri naši ciljni publiki, a z našim poslovanjem nimajo zveze, tvegamo, da v nagradno igro ne bomo vključili pravih udeležencev in s tem ne bomo dosegli ciljev.

Pred leti je podjetje, ki se ukvarja z gradbeništvom, v nagradni igri za pridobivanje e-naslovov ponujalo počitnice na Karibskih otokih. Prepričana sem, da so dobili ogromno število e-naslovov. Koliko od teh je takih, ki bodo kdaj gradili, je vprašanje. Upala bi si trditi, da manj kot 10 %. Če bi kot glavno nagrado ponujali bone za svoje izdelke ali pa mogoče svetovanje arhitekta v podobni vrednosti, bi bil interes sodelujočih precej manjši, a zagotovo bi bili sodelujoči potencialna ciljna publika.


Nekakovostni e-naslovi nam lahko škodujejo

Pozor: bolj kot to, koliko e-naslovov dobimo pri takih igrah, je pomembno, da dobimo prave. Nagradna igra, s pomočjo katere dobimo napačne e-naslove, ni le neučinkovita, ampak v resnici tudi škodljiva!

Če v nagradni igri sodelujejo ljudje, ki so tu le zaradi nagrade in ne zato, ker bi dejansko kdaj kupovali naše izdelke ali bi jih zanimale naše vsebine, pomeni, da zelo verjetno ne bodo odpirali naših mejlov. Neodprti mejli in mejli, označeni kot spam, nam bodo zniževali metrike, kot sta stopnja odpiranja in stopnja klikanja, ter s tem večali možnost, da bodo naši mejli tudi pri drugih prejemnikih končali v spamu in junku. Pozor pri e-poštnem marketingu je kakovosten seznam prejemnikov, to so prejemniki, ki si dejansko željo naše pošte in jo tudi odpirajo, sveti gral! Bolje 50 prejemnikov, ki redno odpirajo, kot 500, ki ne odpirajo.



Denarna vrednost & dohodnina

Če so nagrade vredne manj kot 42 eur (upošteva se tržna vrednost izdelka, skupaj z DDV), nam kot organizatorju nagradne igre ni potrebno plačevati akontacije dohodnine. Če pa je je nagrada vredna več kot 42 eur, je plačilo dohodnine obvezno. To pomeni, da moramo od nagrajenca pridobiti še več osebnih podatkov: ime in priimek, naslov in davčno številko. Akontacijo dohodnine plača torej organizator nagradne igre, višji davek, ker nagrajenec zaradi vrednosti nagrade lahko pade v višji davčni razred, pa nagrajenec krije sam. 

Če se odločimo, da bo nagrada višja od 42 eur, je smiselno, da je precej višja, recimo okrog 100 eur. Ta bo toliko večja, da bo pritegnila tudi več sodelujočih. Z nagrado, ki bo višja recimo samo za 5 eur, ne bomo pritegnili bistveno več sodelujočih, si bomo pa znatno zakomplicirali izvedbo nagradne igre.



Pogoj sodelovanja z nakupom 

Če sodelovanje v nagradi igri pogojujemo z nakupom, sama nagrada ne sme biti bistveno večja od vrednosti nakupa. Ko za sodelovanje v nagradni igri zahtevamo na primer nakup v vrednosti 20 eur, glavna nagrada ne sme biti vredna 2.000 eur. Varneje bo, če se giblje okrog 25. Pri tej vrednosti pa je zelo velika verjetnost, da število sodelujočih ne bo ravno visoko. 

Kaj torej storiti? Nagradno igro ne pogojujte samo z nakupom, ampak dodajte še možnost sodelovanja po spletu. Na ta način lahko podelite poljubno visoko nagrado. To opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Uradni list RS, št. 53/07)


Preberite še:

  • Upravljanje družbenih omrežij
  • Vsebinski marketing
  • Strategija pojavljanja na družbenih omrežjih
  • Zbiranje kontaktov

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas