#

Predstavljamo vam 2. sezono Lesninine kampanje Dobrodošli doma

Po izjemno odmevni kampanji, v kateri Lesnino obišče trojica iz Švedske, je tu nova sezona. Tokrat jo boste lahko spremljali kar celo leto.
#


Švedi so se vrnili … tokrat s polomljeno slovenščino

Po izjemno uspešni Lesninini akciji »Dobrodošli doma. Välkommen hem.« se Švedi vračajo. Tokrat jih boste lahko spremljali v image in prodajnih oglasih. Glede na to, da so Švedi v Sloveniji že dobrih šest mesecev, jim gre slovenščina že kar dobro od ust. Tu so našli tudi partnerice, s katerimi zdaj opremljajo svoja stanovanja – po pohištvo in dodatke za dom pa so se seveda odpravili v Lesnino. V novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje. Akciji bodo v prihodnjih dneh sledili tudi dodatni elementi in aktivacije na digitalu.
 
Nova sezona je še bolj drzna

Roman Frank, direktor marketinga v Lesnini, pravi, da je letošnja kampanja še bolj drzna od lanske. »Po izjemno uspešni spomladanski kampanji je bil velik izziv posneti nadaljevanje, ki se bo lahko kosalo z uspehom prve sezone. Saj veste, kako je to običajno pri nadaljevankah in filmih. Včasih uspe, pogosto pa tudi ne. Potrdili smo nekaj zelo drznih kreativ in se odločili, da kampanjo razširimo še na prodajni del. Kampanja je zdaj oživela in z veseljem pričakujemo, kako se bodo gledalci nanjo odzvali tokrat.«

Kaj imajo skupnega Švedi in Luka Dončič?

Snemanje je potekalo v času olimpijskih iger, zato smo glede na razpored košarkarske tekme za 3. mesto in Janjinega boja za zlato načrtovali tudi snemanje. V času tekem smo jedli kosilo ali pa škilili na svoje telefone.
 
Kakovost, široka ponudba in svetovanje

Kateri od treh novih oglasov vam je najljubši?

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas