#

Stranke v središče delovanja postavljamo tudi na Hrvaškem

Popolna integracija zagrebške agencije Innovo DDB nam je omogočila, da tudi na hrvaškem trgu ponudimo storitve integrirane agencije.
#


Zagrebški Innovo DDB smo že leta 2007 ustanovili kot del Skupine Futura. Rezultat letošnje konsolidacije je tesnejše sodelovanje ljubljanske in zagrebške ekipe, ki lahko našim naročnikom ponudita celovite marketinške rešitve za izzive sodobnega časa. Tesnejše sodelovanje odraža tudi enotna vizualna podoba. 

»Rebranding je logičen korak in vizualni dokaz naših notranjih sprememb; močnejše integracije in prepletanja ekip, izmenjave znanj in dobrih praks, ki nam omogočajo učinkovitejše reševanje izzivov svojih naročnikov ter obvladovanje regijskih projektov,« pravi Gregor Firbas, direktor poslovnega razvoja in digitalnih transformacij.

»Sprememba vsekakor pomeni razvojni 'moment' tudi za hrvaško ekipo, ki tako sledi transformaciji Future od klasične do polno integrirane agencije s sposobnostjo transformativnih rešitev. To je pomemben korak po vseh spremembah, ki smo jih že uvedli v prehodnem obdobju,« pa pravi Mija Gačnik Krpič, direktorica Skupine Futura. 

Po integraciji Futura DDB postaja tudi prva in edina agencija, ki strankam ponuja paket storitev (od oglaševanja do logistike) za prodajo na Amazonu.

Vodstvo Future DDB Hrvatska prevzema Tvrtko Kračun, v sodelovanju s katerim smo tudi zaključili proces konsolidacije. Med največjimi naročniki zagrebške Future sta McDonald's in Zagrebška banka.

  • Arhitektura in pozicioniranje znamke

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas