V recesiji vam lahko pomaga le zadovoljen potrošnik
V nesreči spoznaš prijatelja, v recesiji pa podjetje, ki si res zasluži tvoj denar.
By Branka Bizjak Zabukovec15.04.2020
Potrošniki smo v recesiji precej zahtevnejši. Imamo manj denarja, ki ga želimo porabiti tam, kjer bomo zanj dobili največ. Ne le v smislu cene, ampak predvsem vrednosti celotne izkušnje. Zvesti smo le podjetjem, ki naša pričakovanja presežejo. Zelo in za dolgo pa zamerimo podjetjem, ki so nas v težkih časih razočarala.
Podjetja bi morala zato vse svoje sile usmerjati v zagotavljanje posebne in kakovostne potrošniške izkušnje, ki presega potrošnikova pričakovanja. Tako si bodo prislužila njegovo zvestobo, zaradi katere ga h konkurenci ne bo odnesel že prvi popust.
Družba za poslovno analitiko Marketscience je analizirala pet preteklih recesij v ZDA in ugotovila, da ni ključnega pomena le, da v času recesije ne ukinemo ali zmanjšamo proračuna, namenjenega marketingu, ampak je pomembno tudi, kako ga prerazporedimo. Krizo so najbolje preživeli – lahko rečemo celo izkoristili – tisti, ki so potrošnikom nudili najboljšo uporabniško izkušnjo v vseh točkah, kjer se je potrošnik srečeval z njimi. Sem ne spada samo nakupna izkušnja, ampak tudi vsi stiki in komuniciranje, ki so vodili do nakupa, pa tudi poprodajne storitve. Bolj kot aktivnosti, usmerjene v zavedanje, so pomembne aktivnosti, ki jih izvajamo, ko kupca že imamo v marketinškem lijaku.
V raziskavi Marketscienca so analizirali tržne deleže, vrednost tržne znamke, zadovoljstvo potrošnikov, stroške marketinga in stroške poslovanja in ugotovili, da so tržne znamke, ki so se osredotočile na zadovoljstvo potrošnikov, bolje preživele recesijo in obdobje po njej. Z ustvarjanjem zadovoljnih potrošnikov v težkih časih so si zagotovile lažji in hitrejši izhod iz krize.
Oglaševanje in prodajne ter cenovne akcije prispevajo h kratkoročnemu povečanju prodaje, odlična potrošniška izkušnja pa prispeva k dolgoročni vrednosti tržne znamke, ustvarja zveste kupce z visoko življenjsko vrednostjo kupca in širi dober glas, ki stimulativno vpliva na nakupne odločitve ostalih kupcev.
Deli, kar ti je všeč
Strategija nakupne izkušnje
Strategija digitalnega nastopa
Strategija pojavljanja na družbenih omrežjih
Strateško komuniciranje
Recesija
Branka Bizjak Zabukovec
Direktorica kreativnih storitev
Branka se je pri naučila brati s pomočjo osmrtnic v Nedeljcu. Morbidni bralni začetki na srečo niso vplivali na njen slog pisanja, tu je pomembnejšo vlogo odigral internet. Napisala je besedila za številne spletne strani, zdaj pa se ukvarja s spletnimi vsebinskimi strategijami.
Na GEA College je nosilka pri predmetu Spletne vsebine in tekstopisje ter predavateljica na programu Strokovnjak za digitalni marketing. Zavzema se za to, da bi se kavo in smisel za humor dobilo na zdravniški recept.
Hvala.
Kmalu boste prejeli sporočilo.
Vabimo vas, da nas všečkate na Facebooku in
Instagramu.