Z dobro nakupno izkušnjo do novih strank

Mislite, da stranke kupijo vaš izdelek ali storitev? Nič več, danes stranke kupujejo izkušnje. Izkušnja, kako pridejo do produkta, je postala ravno tako pomembna kot kaj zares kupijo. Oglejte si posnetek predavanja in prezentacijo, kjer boste izvedeli:
- kaj je nakupna pot,
- kako načrtovati nakupno pot,
- kako zagotoviti dobro nakupno izkušnjo na vseh točkah stika,
- kako prepoznati, ali vaše podjetje/znamka v središče svojega delovanja postavlja kupce,
- kako uskladiti vse kanale, vsebine in deležnike,
- kako izmeriti uspeh in izboljšati učinkovitost.
Naj bo nakupna izkušnja vaša konkurenčna prednost.
Posnetek predavanja
Zakaj načrtovati nakupno pot?
Stranke vaše znamke ne dojemajo na podlagi posamezne kampanje ali stične točke, temveč kot seštevek izkušenj in koristi dosedanjih stikov – kot celostno nakupno izkušnjo. Pričakovanja in zahteve sodobnega trga so postale prekompleksne za izolirane marketinške rešitve. Potrebna je koreografija premišljenih potez in podaj, ki stranko najprej vodijo k nakupu, potem pa zadržijo v aktivnem razmerju z znamko. Za uspeh je treba preseči razmišljanje na ravni posameznih stičnih točk in se osredotočiti na orkestriranje celostne izkušnje.
Kaj je načrt nakupne poti?
Načrtovanje nakupne poti je celosten pristop, ki pokriva vse stične točke v vašem razmerju s stranko – od trenutka, ko izve za vaš izdelek ali storitev, do zvestobe in priporočil prijateljem. Je temelj večkanalnega marketinga, usklajenih tržnih aktivnosti in razumevanja vedenja strank skozi analitiko. V strnjeni obliki nam pove, kako in zakaj stranke sprejmejo odločitev o nakupu, katere informacije jim moramo ponuditi v določeni fazi nakupne poti, preko katerih kanalov in kako analizirati uspeh naših aktivnosti.
Potrebujete več informacij? Prenesite si spodnji priročnik ali nas kontaktirajte.