#
Študija primera

5 v 1: Doživetje znamke Union na enem mestu

5 v 1: Doživetje znamke Union na enem mestu
  • Načrtovanje dolgoročnega razvoja digitalnih storitev
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Optimizacija večkanalnih komunikacij
  • Strategija digitalne transformacije
  • Grafično oblikovanje
5 strani smo združili v eno in strukturo spletne strani zasnovali tako, da je večina vsebine dostopne brez starostne omejitve.

Celotna izkušnja znamke Union na enem mestu

Blagovno znamko Union lahko v fizičnem svetu že lep čas doživimo na eni sami lokaciji, digitalna izkušnja z znamko pa je bila do pred kratkim razpršena. Znamka je imela 4 spletne strani in spletno trgovino, kar je predstavljajo težavo tako za uporabnike kot tudi urednike. Spletne strani niso bile vizualno poenotene, prav tako pa se je nepozornim uporabnikom lahko zgodilo, da so se izgubili na poti do želenih informacij. Pri prenovi smo ločene spletne strani združili, uredili strukturo in poskrbeli za svež in enoten dizajn. 

Pri oblikovanju uporabniške izkušnje sledimo uporabnikom in njihovim potrebam

Vsebino različnih strani smo smiselno razdelili na 5 vsebinskih stebrov, namenjenih različnim ciljnim skupinam in doseganju različnih ciljev. Vsebinski stebri so jasno vidni v dinamični navigaciji, ki hkrati odraža sproščen in prijateljski duh znamke Union.

Večina vsebin je dostopna brez starostne omejitve

Spletne strani proizvajalcev alkoholnih pijač so zavarovane s starostno omejitvijo. Ker smo želeli, da bi bil čim večji del Unionovih vsebin dostopen brez te, smo temu prilagodili tako strukturo spletne strani kot tudi ime domene. Starostna omejitev je tako potrebna le za dostop do produktnega vsebinskega stebra in vsebin (novic) povezanih z izdelki, kar je izjemnega pomena za znamko, njeno prepoznavnost in spodbujanje obiska v Pivnici Union in muzeju.


Spletna stran, na kateri imajo besedo tudi uporabniki

Velik del Unionove ponudbe predstavljata Pivnica Union in Union Tour (voden ogled Pivovarne Union). Da bi k obisku obeh motivirali čim več potencialnih obiskovalcev, smo na spletno stran vključili tudi mnenja obiskovalcev. Ta so še posebno pomembna, če želimo v obisk prepričati turiste, ki želijo v kratkem času doživeti le najboljše, kar jim lahko ponudi Ljubljana.

Tudi administrator spletne strani je uporabnik

Eden od pomembnih, čeprav skritih ciljev prenove je bila vzpostavitev enotnega CMS-ja z avtomatizacijo čim večjega dela procesov, ki bi administratorjem spletne strani omogočil čim lažje urejanje vsebin – preko CMS-ja je mogoče vnesti tudi Facebook objavo in jo hkrati objaviti kot novico na spletni strani ter upravljati z novim sistemom za rezervacije. 


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas