#
Študija primera

Brez aktivnih sledilcev te ni

Brez aktivnih sledilcev te ni
  • Integrirana medijska strategija in zakup
  • Upravljanje družbenih omrežij
  • Strategija pojavljanja na družbenih omrežjih
Pri vodenju Instagram in Facebook strani za največjega slovenskega trgovca stremimo k čim tesnejši povezanosti s sledilci, z njimi utrjujemo odnos in jih vabimo, da se množično odzovejo na objave.

Celovit pristop na vseh kanalih

Podjetju Spar Slovenija zagotavljamo integrirano komunikacijo, s čimer ustvarjamo sinergijo med vsebinami, ki jih ustvarjamo za družbena omrežja in oglasi na drugih kanalih. To nam daje enoten vpogled v aktivnosti in omogoča obdržati rdečo nit. S privlačnimi vsebinami na Facebooku in Instagramu pomagamo, svetujemo, izobražujemo in zabavamo (potencialne) kupce in spodbujamo obisk trgovine ter posledično tudi nakup, hkrati pa ohranjamo dobro ime znamke in pozicijo Spara kot vodilnega trgovca v Sloveniji.

Utrjujemo zaupanje kupcev

S Sparovimi družbenimi omrežji utrjujemo zaupanje zvestih kupcev in se hkrati približujemo tudi indiferentnim kupcem. Njihova pričakovanja izpolnjujemo preko raznih rubrik, v katerih nagovarjamo Sparove potrošnike na splošno (tudi tiste, ki jih ne dosežemo s klasičnim TV oglaševanjem), ljubitelje kulinarike, vegane in vegetarijance, ljubitelje zdravega življenjskega sloga, mamice, domače mojstre, lastnike domačih živali, lovilce na nagrade in popuste ter simpatizerje konkurence. V redne vsebine vpletamo tudi relevantne strokovnjake z raznih področij (Metka Ternjak Gamboč, Jernej Kitchen, Tamara Simovič, Anita Šumer, Boštjan Gorenc – Pižama, Klara iz Curry&Love in drugi) in tako ustvarjamo skupnost sledilcev rubrik, ki jih ti strokovnjaki pokrivajo.

Ni dovolj le veliko število sledilcev

Podjetja si za cilj svojega nastopa na družbenih omrežjih pogosto za cilj zastavijo čim višje število sledilcev. Že res, da to na prvi pogled nakazuje na vodilen položaj, vendar je ta položaj relevanten samo v primeru, če se tvoji sledilci tudi vpletajo v tvoje objave. Spar se lahko pohvali z visokim številom sledilcev in hkrati tudi z visoko stopnjo vpletenosti v objave, kar nakazuje na to, da ustvarjamo kvalitetne in relevantne vsebine, hkrati pa še pomeni, da z vsebinami odlično pokrivamo vse ciljne skupine.

Trgovec z največ interakcijami

Strategija, ki jo imamo pri vodenju Sparovih profilov na družbenih omrežjih, je fleksibilna. To pomeni, da jo nenehno prilagajamo hitrim spremembam, saj je naš cilj, da Spar (v primerjavi s konkurenco) še naprej ostane trgovec z največjim deležem interakcij. Naš cilj je tudi še naprej aktivno povečevati število kakovostnih sledilcev – torej takšnih, ki se množično vpletajo v objave. Po številu Facebook interakcij je bil namreč Spar med januarjem 2019 in majem 2019 za 47 % boljši od povprečja konkurentov, prav tako je imel za kar 61 % več deljenj od povprečja konkurence. Gre za izjemno dobre rezultate, ki dokazujejo, da se znamo odzvati potrebam sledilcev in nenazadnje tudi potrebam naročnika. V času, odkar smo prevzeli vodenje Sparovih profilov, smo zapisali eno najuspešnejših zgodb na družbenih omrežjih in še naprej se bomo trudili, da bomo ta uspeh nadaljevali.

Slika
Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas