Podjetju Spar Slovenija zagotavljamo integrirano komunikacijo, s čimer ustvarjamo sinergijo med vsebinami, ki jih ustvarjamo za družbena omrežja in oglasi na drugih kanalih. To nam daje enoten vpogled v aktivnosti in omogoča obdržati rdečo nit. S privlačnimi vsebinami na Facebooku in Instagramu pomagamo, svetujemo, izobražujemo in zabavamo (potencialne) kupce in spodbujamo obisk trgovine ter posledično tudi nakup, hkrati pa ohranjamo dobro ime znamke in pozicijo Spara kot vodilnega trgovca v Sloveniji.
Podjetja si za cilj svojega nastopa na družbenih omrežjih pogosto za cilj zastavijo čim višje število sledilcev. Že res, da to na prvi pogled nakazuje na vodilen položaj, vendar je ta položaj relevanten samo v primeru, če se tvoji sledilci tudi vpletajo v tvoje objave. Spar se lahko pohvali z visokim številom sledilcev in hkrati tudi z visoko stopnjo vpletenosti v objave, kar nakazuje na to, da ustvarjamo kvalitetne in relevantne vsebine, hkrati pa še pomeni, da z vsebinami odlično pokrivamo vse ciljne skupine.
Strategija, ki jo imamo pri vodenju Sparovih profilov na družbenih omrežjih, je fleksibilna. To pomeni, da jo nenehno prilagajamo hitrim spremembam, saj je naš cilj, da Spar (v primerjavi s konkurenco) še naprej ostane trgovec z največjim deležem interakcij. Naš cilj je tudi še naprej aktivno povečevati število kakovostnih sledilcev – torej takšnih, ki se množično vpletajo v objave. Po številu Facebook interakcij je bil namreč Spar med januarjem 2019 in majem 2019 za 47 % boljši od povprečja konkurentov, prav tako je imel za kar 61 % več deljenj od povprečja konkurence. Gre za izjemno dobre rezultate, ki dokazujejo, da se znamo odzvati potrebam sledilcev in nenazadnje tudi potrebam naročnika. V času, odkar smo prevzeli vodenje Sparovih profilov, smo zapisali eno najuspešnejših zgodb na družbenih omrežjih in še naprej se bomo trudili, da bomo ta uspeh nadaljevali.