#
Študija primera

Čik pavza ali ko kadilce povabimo na brezplačni spletni posvet z zdravnikom

Čik pavza ali ko kadilce povabimo na brezplačni spletni posvet z zdravnikom
  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Strategija digitalnega nastopa
  • Integrirana medijska strategija in zakup
V okviru projekta “Izkašljaj se” smo uspešno nagovorili kadilce, naj se prijavijo na anonimni spletni posvet in preverijo, če imajo katerega od simptomov pljučnega raka

Bojan Emeršič je strastni igralec in tudi kadilec

Zato smo želeli ohraniti čimbolj pristen nagovor. Ker je med igralci “čik pavza” nekaj najbolj običajnega, smo Bojana v videu ujeli kar med vajo za predstavo. Tam se je ob cigaretnem dimu sproščeno razgovoril o svoji odvisnosti od cigaretnega dima ter povabil gledalce, naj bodo odgovorni in se prijavijo na spletni posvet z zdravnikom.

O videu so poročali mediji

Ker kajenje v promocijskih videih ni nekaj običajnega, so o videu Bojana Emeršiča na “čik pavzi” poročali tudi mediji. Tako so na organski način naše sporočilo prenesli do kadilcev In jih povabili na spletni pogovor z zdravnikom.

Sledile so številne prijave kadilcev na spletni posvet

Kljub temu, da gre za resno in težko tematiko, o kateri kadilci neradi razpredajo, smo prejeli več kot 125 anonimnih prijav na spletni pogovor. S tem smo precej povečali osnovne cilje Društva pljučnih in alergijskih bolnikov, ki je bil za to primoran povečati kapacitete spletnega svetovanja zdravnikov. Vse za predčasno odkritje pljučnega raka in potencialno rešena življenja.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas