#
Študija primera

Z izboljšanjem uporabniške izkušnje povečamo število strank

  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Optimizacija večkanalnih komunikacij
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Grafično oblikovanje
  • Performance marketing
  • Analiza nakupne poti
Z izboljšanjem uporabniške izkušnje povečamo število strank
S strateško prenovo spletne strani do več kot 100 % povečanja konverzije.

Uporabniška izkušnja in performance marketing - Graf

Prenova spletne strani z mislijo na uporabnika

Slabo načrtovana spletna stran je voda na mlin konkurence, saj uporabniki vedno iščejo bolj enostavno pot do storitve, ki jo potrebujejo. Carglass je želel s prenovo spletne strani povečati število klicev in spletnih rezervacij za popravilo avto stekel in posledično povečati število svojih strank.  

Do izjemnih rezultatov s pomočjo analitike in spletnega medijskega zakupa

Novo spletno stran smo zasnovali na podlagi spletne analitike in delavnic z deležniki. Tako smo prišli do uvidov, ki so nam omogočili načrtovanje enostavne uporabniške poti do želene konverzije. Uporabnike smo na spletno stran pripeljali s pomočjo SEO optimizacije in Google AdWords oglaševanja in dosegli več kot 100 % povečanje konverzije.



“Zagotovo ste se pokazali kot pravi partner za naše podjetje in vse pohvale za vse dosedanje izvedbe - tako včerajšnje delavnice nakupne poti, kot tudi digital oglaševanja, spletne strani ... Pred nami je še zagotovo veliko odličnih projektov in zgodb.”
UROŠ KNEZ PRODAJA IN MARKETING @ CARGLASS

Kaj smo dosegli?

- 49% CPC

(nižja cena na klik)

+ 77% CTR

(višji delež klikov)

Netko

finalist za najboljšo slovensko poslovno spletno stran 2017

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas