Slabo načrtovana spletna stran je voda na mlin konkurence, saj uporabniki vedno iščejo bolj enostavno pot do storitve, ki jo potrebujejo. Carglass je želel s prenovo spletne strani povečati število klicev in spletnih rezervacij za popravilo avto stekel in posledično povečati število svojih strank.
Novo spletno stran smo zasnovali na podlagi spletne analitike in delavnic z deležniki. Tako smo prišli do uvidov, ki so nam omogočili načrtovanje enostavne uporabniške poti do želene konverzije. Uporabnike smo na spletno stran pripeljali s pomočjo SEO optimizacije in Google AdWords oglaševanja in dosegli več kot 100 % povečanje konverzije.
“Zagotovo ste se pokazali kot pravi partner za naše podjetje in vse pohvale za vse dosedanje izvedbe - tako včerajšnje delavnice nakupne poti, kot tudi digital oglaševanja, spletne strani ... Pred nami je še zagotovo veliko odličnih projektov in zgodb.”
finalist za najboljšo slovensko poslovno spletno stran 2017
(nižja cena na klik)
(višji delež klikov)