#
Študija primera

Kako smo ob spremembi lastništva banke zasnovali novo korporativno oglaševalsko platformo?

Kako smo ob spremembi lastništva banke zasnovali novo korporativno oglaševalsko platformo?
  • Korporativno komuniciranje
Ob prevzemu SKB banke s strani OTP skupine smo osnovali novo korporativno oglaševalsko platformo, ki podpira glavno prednost banke: osredotočenost na stranko. Z novo korporativno oglaševalsko platformo smo prav tako redefinirali pozicijo banke na trgu.

Izziv: nova podoba in pozicija banke SKB

SKB banka je ob združitvi z OTP zamenjala barve, logotip in lastništvo. Vseeno pa so ostali ljudje, ime, kultura in vse dobre lastnosti, ki jih SKB banka gradi že leta. Z združitvijo je banka dodala še nove prednosti, izziv pa je bil dolgoletnim strankam sporočiti, da bo vse ostalo enako oz. še boljše.

Banka je bil torej pred veliko odločitvijo oz. spremembo, prav tako pa vsakodnevno odločitve sprejemamo tudi sami – majhne, srednje, velike in tudi tiste največje, življenjske. Pri slednjih je banka zagotovo pomemben partner. 


SKB podpira prave odločitve

Pri snovanju korporativne oglaševalske platforme smo izhajali iz dejstva, da je SKB banka banka visokih standardov in vrednot. Je partner, ki mu lahko zaupamo. SKB Banka razume in podpre pravilne življenjske odločitve vsakega posameznika. Tako je nastal slogan »Podpiramo prave odločitve«, ki smo ga oživeli v oglaševalski kampanji.

Od paketov do stanovanjskih kreditov

Na podlagi nove oglaševalske platforme smo pripravili tudi produktne oglase za pakete SKB banke, prav tako pa tudi za potrošniške kredite in stanovanjske kredite. Na eni platformi so tako zaživela raznolika sporočila, ki pa vedno povzemajo bistvo: SKB s svojimi storitvami podpira prave odločitve vsakega komitenta. 

Kako pa novo pozicijo združiti s športnim sponzorstvom?

SKB banka dokazuje, da to, kar obljublja, tudi uresniči. Že leta je namreč glavni sponzor slovenske olimpijske reprezentance, ki podpira prave odločitve naših športnikov. Nič drugače ni bilo niti na preteklih poletnih in zimskih olimpijskih igrah. Naš cilj je bil, da spretno združimo dolgoletno sponzorstvo in novo oglaševalsko platformo. Tako je nastala integrirana kampanja »Podpiramo prave odločitve, podpiramo naše olimpijce«, ki sloni na dejstvu, da SKB podpira prave odločitve naših športnikov, ki ji vodijo do vrhunskih rezultatov. 

Kako pa novo pozicijo združiti s športnim sponzorstvom?

Katere so bile prave odločitve naših olimpijcev?

Športne poti naših olimpijcev smo hoteli čim bolj približati Slovencem. Zato smo pripravili dinamične dokumentarne video vsebine, ki nas popeljejo skozi prave odločitve naših šampionov. V sklopu poletnih olimpijskih iger so svoje zgodbe delili Janja Garnbret, Maruša Mišmaš in Peter Kauzer, kot zimski olimpijci pa so se predstavili Žan Košir, Nika Križnar, Jakov Fak in Anamarija Lampič. 

Tako smo Slovence spustili v zakulisje športnih poti naših herojev, po drugi strani pa smo zgodbo smiselno povezali s kreativno platformo SKB banke.


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas