#
Študija primera

Ko prave vsebine zares dosežejo ciljno skupino

  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Koncept in strategija produkta
  • Grafično oblikovanje
  • Integrirana medijska strategija in zakup
  • Dogodki in promocije
  • Upravljanje družbenih omrežij
  • Strategija pojavljanja na družbenih omrežjih
  • Sodelovanje z vplivneži
Ko prave vsebine zares dosežejo ciljno skupino
Z usklajeno kreativno in komunikacijsko strategijo že 25 let ustvarjamo edinstveno vzdušje in doživetje globalne blagovne znamke na slovenskem trgu.

Lokalne kampanje povečujejo priljubljenost globalnih znamk

V Sloveniji je 20 restavracij McDonald’s, Nemčija jih ima okrog 1500, ZDA še desetkrat več. Zaradi majhnosti trga je bila večina komunikacijskih aktivnosti omejena na adaptacije kreativnih rešitev, kar pa je sčasoma začelo vplivati na dojemanje blagovne znamke v Sloveniji. Po izsledkih raziskav je priljubljenost blagovne znamke pri nas upadala. Potrošniki so jo dojemali kot odtujeno od lokalnega okolja. Zato smo zasnovali novo strategijo pozicioniranja blagovne znamke v Sloveniji, ki je po dveh letih že pokazala odlične rezultate.

Integrirana komunikacija na vseh kanalih

Zgodbo McDonald’sa že 25 let pripovedujemo na vseh stičnih točkah - skrbimo za komunikacijo v restavracijah, za zunanje oglaševanje in TV oglase, ustvarjanje vsebin za Facebook in digitalno oglaševanje. 

Integrirana komunikacija na vseh kanalih

Inovativni pristop in strategija

Uspeh nam prinaša inovativni pristop in strategija, s katero nagovarjamo različne ciljne skupine, naročniku pa zagotavljamo merljive rezultate. Ena od mnogih kampanj, s katero smo gradili ugled McDonald’sa, je podpirala lansiranje premium linije burgerjev Master burgers.

teaser sliki
teaser sliki
reveal master burger
reveal master burger

Kampanje za izboljšanje ugleda McDonald’sa kot zaposlovalca

Širša javnost se ne zaveda, da McDonald’s sodi med boljše in večje zaposlovalce v Sloveniji z jasno zaposlitveno strukturo in možnostmi napredovanja, programi izobraževanja ter nagrajevanja. V sklopu krovne iniciative Super ekipa smo pripravili 3 kampanje - Zaposlimo mlade po srcu, McDonald’s išče tebe in McManager - s katerimi smo spreminjali negativno percepcijo javnosti o McDonald’su kot delodajalcu.


zaposlitvena kampanja - slike
zaposlitvena kampanja - slike

Sočne vsebine vsak dan

Pozornost potrošnikov vsak dan pritegnejo sočne vsebine, ki so del naše komunikacijske strategije zunanjega oglaševanja in vsebinskega marketinga na družbenem omrežju Facebook. Naši večkrat nagrajeni billboardi in city-lighti so stalnica v slovenskem fizičnem prostoru, Facebook objave pa v digitalnem.

grški tedni outstanding nagrada - slika

Kampanje z viralnim učinkom

Lahko nagradne igre povečajo prodajo? Lahko. Ena od kampanj, ki je dosegla zavidljive rezultate, je digitalna kampanja za McDonald’sove sladolede. Z njo smo na zabaven način aktivirali ciljno skupino, načrtovane aktivnosti presegli za 237 % in v primerjavi z letom prej za 10,4 % povečali prodajo sladoleda.

kampanja sladoledi - slike
kampanja sladoledi - slike
kampanja sladoledi - slike

Različni mediji za doseganje različnih ciljev

Medijski zakup skrbno načrtujemo glede na ciljno skupino in cilje kampanje. Podatkovno podprto medijsko planiranje nam omogoča optimalno porabo medijskih sredstev, maksimalen doseg ciljne skupine in prodajnih rezultatov. Z zakupom medijev visokega dosega ustvarjamo zavedanje o znamki in njeni ponudbi, s spletnim oglaševanjem pa targetiramo ciljno skupino, ki ji je vsebina namenjena. Na ta način McDonald’s s strankami povezujemo v vseh fazah nakupne poti.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas