#
Študija primera

Kompleksna zavarovanja na razumljiv način

  • Analiza trga in konkurence
  • Strategija nakupne izkušnje
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Analiza nakupne poti
  • Izobraževanja in delavnice spletne analitike
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Pisanje za splet
  • Nastavitev kakovostne spletne analitike
Kompleksna zavarovanja na razumljiv način
Zasnovali smo sodobno spletno stran, ki uporabnikom pomaga do pravilnih odločitev na njihovi nakupni poti, Vzajemni pa k boljšim poslovnim rezultatom.

Oblikovanje na podlagi uporabniškega testiranja

Oblikovanje spletnih strani je veliko več od izbire lepih fotografij, barv in tipografije. Je reševanje težav, s katerimi se ob obisku spletne strani soočajo uporabniki. Največji problem za uporabnike stare spletne strani Vzajemne so bile nerazumljive predstavitve zavarovanj. Uporabniško testiranje je pokazalo potrebo po koreniti spremembi vsebin in s tem povezane uporabniške poti (user flow). Naš ključni cilj je bil torej zavarovanja predstaviti na način, ki bo uporabnikom blizu.

Od korporativnega k bolj življenjskemu pristopu do zavarovanj

Tipičen uporabnik se ne spozna na zavarovanja, zato smo strukturo strani in vsebino poenostavili in jo naredili uporabniku prijazno. Pri oblikovanju smo se odmaknili od klasičnega korporativnega videza in zasnovali lahkotno “lifestyle” spletno stran. Enak princip smo uporabili tudi pri prenovi vsebine - pri predstavitvi produktov smo zavarovalniški žargon prevedli v uporabniku razumljiv jezik ter poskrbeli za strateški preplet prodajnih in tako imenovanih mehkih vsebin.

Uporabniška izkušnja, ki temelji na življenjskih okoliščinah uporabnika

Celotno uporabniško izkušnjo smo utemeljili na nakupni poti in življenjskih okoliščinah, v katerih se lahko uporabnik znajde. Velik poudarek je bil na intuitivni strukturi spletne strani, pripravi uporabniku prijazne vsebine in enostavni razlagi informacij tako za nove kot obstoječe stranke, kar pomeni vse od razumevanja ponudbe, ugodnosti, programa zvestobe pa do postopkov uveljavljanja zavarovanj (pri zadnjih se načrtuje tudi nadgradnja).

Uporabniku prilagojena ponudba zavarovanj

Da uporabnik lažje najde zavarovanja, ki jih potrebuje, smo ključne informacije o posameznem produktu izpostavili v obliki “kartic” že na seznamu vseh zavarovanj. S filtrom si lahko prilagodi prikaz zavarovanj, ki so zanj najbolj relevantna. Za bolj specifična priporočila smo oblikovali tudi vprašalnik, ki zavarovanja razvrsti glede na uporabnikov življenjski slog in življenjske okoliščine.

Uporabniku prilagojena ponudba zavarovanj

Personalizirano svetovanje in izračuni

Na spletni strani gotovo izstopa tudi klepetalnik (chatbot), ki uporabniku skozi pogovor predstavi zavarovanje Zdravstvena polica, mu svetuje, kateri paket je zanj najprimernejši in ga poveže z najbližjim svetovalcem.

Svojo specifiko imajo tudi zavarovanja za tujino - uporabniki jih namreč sklepajo za različna časovna obdobja in destinacije, s tem pa se spreminja tudi cena zavarovanja. Nov kalkulator uporabniku zagotavlja izračun cene zavarovanja, kakršnega potrebuje oziroma želi.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas