Del človeške narave je, da še tako dobre stvari sčasoma začnemo jemati za samoumevne. Lesninine storitve, kot so dostava in montaža pohištva, pomoč prodajnih svetovalcev in širok nabor blagovnih znamk, so za marsikaterega Slovenca predstavljale standardno ponudbo trgovin s pohištvom in dodatki za dom. Šele prihod švedskega pohištvenega velikana s popolnoma drugačnim poslovnim modelom nas je opomnil, da temu ni tako.
Pri snovanju kampanje smo se postavili v kožo sestavljanja pohištva vajenih Švedov. Kako bi oni videli nakupovanje v Lesnini? Nastala je kampanja »Dobrodošli doma – Välkommen hem« s 3 iskrenimi in hudomušni oglasi. Ti so gledalce navdušili do te mere, da so jih primerjali z legendarnim oglasom »Dobre vile«, o njih so pisali mediji, svojih 5 minut pa so si prislužili tudi v pogovorni oddaji na televiziji.
Lesnino prednost montaže pohištva smo na digitalu prikazali na še en predrzen način – Ikeina legendarna navodila za sestavo pohištva smo preoblikovali v Lesnina navodila za uživanje. Kupcem pohištva v Lesnini namreč ne preostane prav nič drugega, kot da se prepustijo in zasedejo svoj položaj na novi sedežni garnituri, postelji, za kuhinjskim pultom ... Navodila smo opremili s kodo za brezplačno dostavo pohištva in tako poskrbeli za pospeševanje prodaje.
V prvih 14 dneh kampanje smo dosegli naslednje številke:
populacije je TV oglas videlo vsaj enkrat
ogledov videov na družbenih omrežjih
dosežena cena na ogled oglasa na YouTube
brezplačnih uredniških izpostavitev v medijih