Prva mednarodna božična kampanja Spara Slovenija izvira iz ASPIAG-ove ideje o združitvi proračunov božičnih kampanj za tri države – Madžarsko, Hrvaško in Slovenijo.
Da bi se izognili simboliki, ki v kateri od držav morda ne bi bila primerna, smo organizirali enodnevno delavnico, kjer smo iskali stične točke in točke razlikovanja. Države imajo različne običaje obdarovanja, praznične dekoracije, tradicionalne božične jedi ipd., zato smo se odločili, da se pri iskanju kreativne rešitve od teh odmaknemo.
Za izhodišče smo si izbrali dve univerzalni vrednoti, ki sta hkrati ključni vrednoti mednarodne znamke SPAR - zaupanje in medčloveške odnose. Osrednji element kampanje, TV oglas, smo podprli z zunanjim oglaševanjem, komunikacijo na spletnih medijih in družbenih omrežjih.
Leto kasneje smo kampanjo nadgradili s serijo spletnih videov, ki smo jih posneli v sodelovanju z Domom starejših občanov Ljubljana Bežigrad. Izpovedi starejših so sporočilo naše kampanje o pomenu medčloveških odnosov še podkrepile.
“Futura je nepogrešljiv partner v postopku usklajevanja marketinških aktivnosti SPAR v več državah, za katere skrbi organizacija ASPIAG. Futura ne le poglobljeno razume našo znamko in stranke, ampak nam pomaga uglasiti mednarodne aktivnosti, ki vključujejo veliko deležnikov in njihovih kulturnih posebnosti.”
priklic oglasa kampanje
ogledov spota na YouTubu v vseh treh državah v času kampanje
deljenj na Facebooku v Sloveniji