#
Študija primera

Rešitev za čiste račune med prijatelji

Rešitev za čiste račune med prijatelji
Poznate tisto klasično zagato, ko si s prijatelji na pijači delite račun? Nekateri nimajo drobiža, drugi sploh nimajo gotovine, tretji pa obljubljajo, da bodo denar vrnili kasneje … Flik ponuja rešitev in ravno predstavitev tega dejstva je bil naš glavni komunikacijski cilj v digitalni kampanji

Kako deluje Flik?

Flik predstavlja sodoben način plačil in nakazil med uporabniki različnih bank v Sloveniji. Gre za plačilno shemo slovenskih bank, ki omogoča hitro pošiljanje denarja prijateljem pa tudi priročno plačevanje na prodajnih mestih. Naš največji izziv je bila enostavna predstavitev produkta, saj to ni ne aplikacija ne dodatna funkcija mobilnih bank ali denarnic, ampak plačilna shema, ki jo je vsaka banka implementirala na svoj način.  Prav tako je bil izziv pripraviti kreativno zasnovo komunikacijske akcije, ki bo primerna za vse sodelujoče slovenske banke. 

Komične situacije, ki odsevajo resnične situacije

V digitalni kampanji je glavno vlogo prevzel komik Luka, ki je podoživel druženje s svojimi prijatelji, za katere pravi, da so vedno, ko je treba plačati skupen račun, brez gotovine. Skupaj s komikom smo ustvarili 5 hudomušnih videov, ki so besedo o revolucionarni rešitvi slovenskih bank ponesli med uporabnike. Komik v video vsebinah doživlja komične življenjske zaplete, Flik pa jih vedno reši! 





Integrirana digitalna kampanja,

Kampanjo smo podprli tudi še z advertoriali in raznolikimi digitalnimi oglasi, kot so oglasi na družbenih medijih, Google oglasi, YouTube oglasi, oglaševanje na relevantnih medijih, prav tako pa smo prednosti Flika predstavili s pomočjo Adcolony oglaševanje v mobilnih igrah. Kreative smo tekom celotne kampanje prilagajali glede na tip medija in ciljno skupino, ki se tam nahaja. Komunikacija je seveda vodila na spletno mesto, na katerem se nahaja tudi video, ki podrobneje razloži funkcionalnosti Flika. Ključen del spletne strani je tudi prilagajanje vsebin posamični banki: navodila za uporabo so prilagojena specifični znamki,  uporabnik pa le izbere svojo banko in že so mu na voljo prave informacije.

Kaj pa rezultati?

Do sedaj je spletno stran obiskalo več kot 150.000 uporabnikov, ključni rezultat kampanje pa je že več kot neverjetnih 300.000 uporabnikov Flika! Ker komunikacija še vedno poteka, število raste iz dneva v dan! 

Slovenci lahko zdaj račune delijo enostavno, hitro in varno, prijateljske vezi pa so še močnejše.


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas