#
Študija primera

S predelavo ljudske pesmi do družbeno odgovorne akcije

S predelavo ljudske pesmi do družbeno odgovorne akcije
  • Vsebinski marketing
Akcija »Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč« osvetljuje problematiko uživanja alkohola v slovenski družbi in opominja na tveganja pri vožnji pod vplivom alkohola. 

Prav poseben status alkohola med Slovenci

Slovenci smo po porabi alkohola visoko nad evropskim povprečjem. Na leto Slovenec, starejši od 15 let, v povprečju popije 11 litrov čistega alkohola. Pa je to presenetljivo? Alkohol je v naši družbi predstavljen kot »lepilo« za druženje, opevajo ga ponarodele pesmi in ga postavljajo v vlogo junaka. Po alkoholu posegamo praktično ob vsaki priložnosti, lahko bi celo rekli, da je del naše folklore. Oglaševalska kampanja, ki smo jo ustvarili za Javno agencijo RS za varnost prometa, zato predstavlja bistvo, ki ga mnogokrat spregledamo: neodgovorno in nepremišljeno vedenje lahko med drugim vodi tudi v vožnjo pod vplivom alkohola. 

Priljubljena pesem v drugačnem kontekstu

Glavno sporočilo kampanje črpa iz ljudske pesmi »Kol’kor kapljic, tol’ko let«. Besedilo izvirne pesmi nam pravi, da se nam ob vsaki popiti kapljici podaljša življenje. A v prometu je ravno obratno. Več kapljic ne pomeni boljše zabave, ampak večje tveganje za ogrožanje cestnega prometa. S tem namenom smo predelali glavno sporočilo izvirne pesmi, ki se zdaj glasi »Kol’kor kapljic, tolk’ nesreč«.

Novo besedilo je odmevalo po mnogih kanalih

Da bi o posledicah vožnje pod vplivom alkohola ozavestili čim širšo publiko, smo sporočilo adaptirali na različne kanale. TV-oglasu smo dodali še radio oglas, digitalno oglaševanje, sporočilo pa je bilo vidno tudi na zunanjih plakatih in avtobusih.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas