#
Študija primera

Širjenje dobrega glasu s pomočjo vplivnežev

  • Sodelovanje z vplivneži
  • Strategija pojavljanja na družbenih omrežjih
Širjenje dobrega glasu s pomočjo vplivnežev
Z neobičajno komunikacijsko strategijo za zdravilo brez recepta do večje prepoznavnosti produkta.

Prava pozicija za širjenje dobrega glasu

Večina pastil za grlo se pozicionira kot rešitev za boleče grlo, Medisov Gelorevoice pa se za razliko od konkurence osredotoča na precej bolj specifičen problem - na izgubo glasu in težave, ki iz tega izhajajo. Da bi utrdili pozicijo Gelorevoica, smo zasnovali kampanjo, v kateri so dober glas o pastilah širili vplivneži, ki svoj glas veliko uporabljajo - radijci, TV voditelji, učitelji, pevci. Kampanja je potekala v Sloveniji, na Hrvaškem in v Bosni in Hercegovini.

Grajenje zaupanja s strokovnimi in zabavnimi vsebinami

Glede na naravo produkta (zdravilo brez recepta), izbira vplivnežev z velikim dosegom ni bila dovolj. Ključni kriterij za sodelovanje je bila relevantnost vplivneža za znamko, zato smo izbrali vplivneže, ki si izgubo glasu težko privoščijo, in z njimi pripravili za ciljno skupino uporabne in zabavne vsebine. Boštjan Romih je kot radijski, televizijski voditelj in učitelj javnega nastopanja pripravil strokovne video vsebine o rabi glasu pri javnem nastopanju. Tanja Kocman pa je kot komedijantka in (zdaj nekdanja) radijska voditeljica poskrbela za zabavni del vsebin. Za čim večji doseg smo vsebine delili na vseh pomembnejših družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in Youtube).

Na Hrvaškem smo sodelovali s pevcem Sašo Lozarjem, stand-up komikom Vlatkom Štamparjem in TV in radijsko voditeljico Ivo Šulentić, v Bosni in Hercegovini pa z youtuberjem Amirom Hadžičem in pevcem Nenom Murićem.

Do boljše pozicije na Googlu s pomočjo blogerjev

Boljše pozicioniranje Gelorevoicove spletne strani na Googlu smo dosegli s pomočjo znanih slovenskih blogerjev - Jureta Marolta, Ule Podojstršek in Eve Lozina - ki so v svoje zapise vključili povezave do produktne strani. S kakovostno vsebino, uporabo ključnih besed in deljenjem blogov na družbenih omrežjih smo dosegli boljšo pozicijo naročnikove spletne strani na iskalniku.


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas