#
Študija primera

Spletna analitika razkriva, kje izgubljate stranke

Spletna analitika razkriva, kje izgubljate stranke
  • Postavitev KPI-jev in dashboard-ov
  • Izobraževanja in delavnice spletne analitike
  • Analiza in optimizacija spletnih strani
  • Analitika za posamezne točke stika
  • Nastavitev kakovostne spletne analitike
Med samo analizo smo odkrili napako, ki je naročnika vsak mesec stala 4 % prihodkov.

Ključno je razumevanje marketinga in posla naročnika

GoOpti se je na nas obrnil z željo po analizi marketinških aktivnosti in uporabniške izkušnje svoje spletne strani. Projekta smo se lotili strateško. Zaposleni v marketinškem oddelku GoOpti so nam v sklopu dveh delavnic predstavili svoje procese, cilje in potrebe, na podlagi katerih smo pripravili spletno analitiko prilagojeno njihovim potrebam.

“Vas smo izbrali, ker ste edini pokazali, da razumete posel, marketing in znate podatke tudi strateško uporabiti.”
Simon Belak Vodja analitike @ GoOpti

Kakovostna analiza se začne s kakovostnimi podatki

Osnovne nastavitve Google Analytics so pomanjkljive, zato smo najprej odpravili napake v merjenju, nato pa uredili napredne nastavitve po meri naročnika. S tem smo zagotovili kakovostno in hitro analizo kampanj ter vedenja uporabnikov na spletni strani.

Spletna analitika post-it slika

Razumevanje podatkov je pomembno orodje zaposlenih

Google Analytics je zelo močno orodje, vendar se nevešči uporabniki v količini podatkov hitro izgubijo. Za GoOpti smo zato pripravili načrt marketinških metrik in dashboarde, ki sledijo logiki uporabnikove poti od zavedanja do lojalnosti. Pripravili smo tudi delavnico za zaposlene, pri čemer smo upoštevali različna predhodna znanja in potrebe udeležencev. Na delavnici smo udeležencem pokazali načine za pridobivanje zgovornih podatkov s področja:

  • marketinških kampanj na vseh kanalih
  • stalnih aktivnosti na družbenih omrežjih in e-mail marketingu
  • uporabniške izkušnje na spletni strani
  • segmentacije uporabnikov

Izboljšanje prihodkov za 4 %

Učinek sistematičnega pristopa k analizi spletnih podatkov se je pokazal že med izvajanjem projekta. Mimogrede smo odkrili napako v uporabniški izkušnji, ki je GoOpti vsak mesec stala 4 % prihodkov.


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas