GoOpti se je na nas obrnil z željo po analizi marketinških aktivnosti in uporabniške izkušnje svoje spletne strani. Projekta smo se lotili strateško. Zaposleni v marketinškem oddelku GoOpti so nam v sklopu dveh delavnic predstavili svoje procese, cilje in potrebe, na podlagi katerih smo pripravili spletno analitiko prilagojeno njihovim potrebam.
“Vas smo izbrali, ker ste edini pokazali, da razumete posel, marketing in znate podatke tudi strateško uporabiti.”
Osnovne nastavitve Google Analytics so pomanjkljive, zato smo najprej odpravili napake v merjenju, nato pa uredili napredne nastavitve po meri naročnika. S tem smo zagotovili kakovostno in hitro analizo kampanj ter vedenja uporabnikov na spletni strani.
Google Analytics je zelo močno orodje, vendar se nevešči uporabniki v količini podatkov hitro izgubijo. Za GoOpti smo zato pripravili načrt marketinških metrik in dashboarde, ki sledijo logiki uporabnikove poti od zavedanja do lojalnosti. Pripravili smo tudi delavnico za zaposlene, pri čemer smo upoštevali različna predhodna znanja in potrebe udeležencev. Na delavnici smo udeležencem pokazali načine za pridobivanje zgovornih podatkov s področja: