#
Študija primera

Spletno mesto kot vstopna točka za vse kulinarične navdušence

Spletno mesto kot vstopna točka za vse kulinarične navdušence
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Razvoj lastnih blagovnih znamk
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Analiza in optimizacija spletnih strani
  • Pisanje za splet
Z lansiranjem nove blagovne znamke Gourmet Ljubljana smo uporabnikom dali možnost, da virtualno okusijo najboljše, kar ponuja Ljubljana.

Predstavitev Ljubljane kot kulinarične prestolnice

Ljubljana ljubi hrano! To zelo hitro ugotovi vsak obiskovalec našega glavnega mesta, bodisi ob obisku živahnih stojnic na ljubljanski tržnici ali v številnih sodobnih urbanih bistrojih ali v tradicionalnih gostilnah in vrhunskih restavracijah. Z uvedbo nove blagovne znamke je naročnik želel oblikovati novo obliko turistične ponudbe, ki bo tudi v najbolj »mrtvih« mesecih v letu zapolnila turistično ponudbo Ljubljane.

S premišljenim nastopom do umestitve Ljubljane na zemljevid kulinaričnih destinacij

Spletna stran Gourmet Ljubljana predstavlja vstopno točko vsem kulinaričnim navdušencem in je agregat kulinaričnega dogajanja, ki zaznamuje kulinaričen razcvet Ljubljane. Na njej uporabniki virtualno okusijo najboljše, kar naša prestolnica ponuja, spoznajo znamko »Okusi Ljubljane«, najdejo prejemnike Znaka ljubljanske kakovosti in se seznanijo s kulinaričnimi dogodki, ki se odvijajo v naši prestolnici.

S premišljenim nastopom do umestitve Ljubljane na zemljevid kulinaričnih destinacij

S pravim pristopom do vključenosti uporabnikov

Za uspeh in prepoznavnost nove blagovne znamke je ključna tudi aktivacija uporabnikov. Vsako leto se zato odvija nagradni natečaj, v okviru katerega izberemo najbolj kreativen recept profesionalno-ljubiteljskega kuharja, ki postane Nov okus Ljubljane.

Nagrade

Netko finalist 2019


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas