Ljubljana ljubi hrano! To zelo hitro ugotovi vsak obiskovalec našega glavnega mesta, bodisi ob obisku živahnih stojnic na ljubljanski tržnici ali v številnih sodobnih urbanih bistrojih ali v tradicionalnih gostilnah in vrhunskih restavracijah. Z uvedbo nove blagovne znamke je naročnik želel oblikovati novo obliko turistične ponudbe, ki bo tudi v najbolj »mrtvih« mesecih v letu zapolnila turistično ponudbo Ljubljane.
Spletna stran Gourmet Ljubljana predstavlja vstopno točko vsem kulinaričnim navdušencem in je agregat kulinaričnega dogajanja, ki zaznamuje kulinaričen razcvet Ljubljane. Na njej uporabniki virtualno okusijo najboljše, kar naša prestolnica ponuja, spoznajo znamko »Okusi Ljubljane«, najdejo prejemnike Znaka ljubljanske kakovosti in se seznanijo s kulinaričnimi dogodki, ki se odvijajo v naši prestolnici.
Za uspeh in prepoznavnost nove blagovne znamke je ključna tudi aktivacija uporabnikov. Vsako leto se zato odvija nagradni natečaj, v okviru katerega izberemo najbolj kreativen recept profesionalno-ljubiteljskega kuharja, ki postane Nov okus Ljubljane.