#
Študija primera

Z izvirno embalažo do izboljšanja bralne kulture

Z izvirno embalažo do izboljšanja bralne kulture
  • Oblikovanje embalaž
  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Dogodki in promocije
  • Produktni PR
Za Spar Slovenija smo ustvarili edinstveni mlečni pravljici – natisnjeni kar na embalaži trajnega mleka.

Po navdih na družbena omrežja

Seveda pa brez vpletanja uporabnikov tudi tokrat ni šlo. Priznani mladinski pisatelj Boštjan Gorenc – Pižama jih je na Facebooku najprej prosil za pomoč pri ustvarjanju dveh pravljic. Uporabniki so se odzvali v velikem številu in mu z glasovi ter kreativnimi komentarji pomagali napisati pravljici “Izgubljeni biseri” in “O zajčku, ki se mu ni nehalo kolcati”. Pižama se jim je zahvalil in sporočil, da bosta pravljici kmalu prišli na police – kjer bosta v pomoč staršem, ki bi radi s pomočjo pravljic zazibali svoje otroke v sladke sanje.

Embalaža mleka je lahko tudi knjiga

Presenečenje. Izvirni pravljici sta nato izšli kar na embalaži trajnega mleka Spar. Z namenom, da ljudi prek izdelka, s katerim se dnevno srečujejo, spomnijo na branje literature. Ob tem pa police trgovin Spar in Interspar na kar 102 lokacijah po celotni Sloveniji spremenijo v svojevrstne knjižne police, kjer odslej namesto običajnih embalaž mleka prebivajo pravljični junaki dveh nepozabnih pravljic. Z misijo, da branje knjig spremenijo v dnevno ali večerno navado – kot kozarec dobrega mleka.

Galerija
Galerija

Bralna kultura v Sloveniji potrebuje spodbudo

Sodeč po zadnji raziskavi OECD je Slovenija na področju besedilnih spretnosti pod povprečjem ostalih držav, [1] saj ima kar vsak četrti prebivalec Slovenije težave s pismenostjo. Ob zaključku projekta bodo zato v Sparu poskrbeli za dodatno spodbudo branja pri mladih in namenili donacijo tistim slovenskim šolskim knjižnicam, ki najbolj potrebujejo nove knjige. Te so izbrali s pomočjo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, na predlog NUK – Centra za razvoj knjižnic. Z namenom, da branje kakovostne literature zasidrajo v srca naših otrok, saj prav ti predstavljajo prihodnost razvoja slovenske bralne kulture.

[1] Raziskava spretnosti odraslih PIAAC v Sloveniji 2016, OECD.

Nagrade

SOF SOF-a 2020

Najprestižnejša nagrada na festivalu SOF

5 zlatih nagrad SOF 2020

V kategorijah spletne in mobilne komunikacije, komunikacije na družbenih omrežjih, integrirano komuniciranje, aktivacija ter doseg in inovativnost

Kristalna nagrada Adstars

Največji oglaševalski dogodek v Aziji

Bronasta nagrada Cresta

Mednarodni festival kreativnosti

Finalist ADC*E

Evropski klub umetniških direktorjev


Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas