#
Strategije

Funkcionalna integracija

Povezujemo izdelke in storitve.
  • Analiza trga in konkurence
  • Oblikovanje poslovnih študij za širitev dejavnosti
  • Zemljevid potrošnikove vpetosti
  • Načrtovanje dolgoročnega razvoja digitalnih storitev
  • Strategija nakupne izkušnje
  • Strategija digitalne transformacije

Funkcionalna integracija poglablja strankin odnos z znamko

Funkcionalna integracija je proces, s katerim produkte in storitve prepletemo v ekosistem, ki kupce pritegne in zadrži.

Razvoj interaktivnega ekosistema

Vrednost posameznih izdelkov in celotne ponudbe blagovne znamke povečamo tako, da fizične izdelke in digitalne storitve povežemo v interaktivni ekosistem. Če so fukcionalnosti integrirane, bo uporabnik enega izdelka bolj verjetno kupil tudi druge izdelke znotraj ekosistema. O konkurenci ne bo niti razmišljal, saj mu ponudimo boljšo uporabniško izkušnjo, olajšamo nakupne odločitve in povečamo njegovo kakovost bivanja. Odsotnost potrebe po iskanju novih izdelkov in storitev uporabnika tako zadržuje v našem ekosistemu ter povečuje njegovo zvestobo.  

Uspešen poslovni model lahko poganja le strategija, ki v središče postavi uporabnika

V procesu funkcionalne integracije je potrebno znamko najprej analizirati s stališča potreb in pričakovanj njenih obstoječih in potencialnih strank. Na podlagi analize lahko definiramo pozicijo in cilje znamke ter oblikujemo strategijo za njeno realizacijo.

S svojim znanjem vam pomagamo do celovitega in učinkovitega prehoda v uporabniško usmerjeno in personalizirano znamko, ki stranke zares postavlja v središče svojega delovanja in tako poglablja svoj odnos z njimi.



“V preteklosti je bil produkt zaključna točka strankine izkušnje. Zdaj je začetna točka.”
Stefan Olander Direktor digitalnih vsebin @ Nike


Želite ustvariti svoj ekosistem?
Kontaktirajte nas