#
Izdelki in storitve

Izboljšanje nakupne izkušnje

Povezujemo podatke in izkušnje.
  • Strategija nakupne izkušnje
  • Segmentacija strank in oblikovanje person
  • Načrtovanje nakupne poti
  • Razvoj programov zvestobe
  • Testiranje novih poslovnih modelov
  • Funkcionalna integracija
  • Analitika za posamezne točke stika

Kar 12 pozitivih nakupnih izkušenj je potrebnih, da popravimo eno negativno doživetje

Stranke nismo najbolj zvesta bitja. Najmanj 50 % strank bo nakupno izkušnjo namreč preizkusilo tudi pri konkurenci. To za znamko pomeni, da mora stranki ob vsakem stiku dokazovati, da razume njene potrebe. Če ji to ne uspe, jo bo za konkurenco zamenjalo kar 68 %. 

Analiza, optimizacija, integracija

Če želimo vedeti, kako stranke obdržati, moramo najprej izvedeti, kje smo jih izgubili. Najboljši način, da izboljšamo nakupno izkušnjo je, da analiziramo obstoječo izkušnjo in jo na podlagi pridobljenih uvidov optimiziramo. Pri tem je ključno to, da v vsaki točki stika zasledujemo specifičen cilj, ki izvira iz nakupne faze, v kateri se stranka nahaja. Le na podlagi tega ji namreč lahko zagotovimo izkušnjo, ki jo v določeni fazi nakupne poti potrebuje in pričakuje.

Pozitivne uporabniške izkušnje je najlažje doseči s programi za povečevanje zvestobe in s funkcionalno integracijo.



Želite izboljšati nakupno izkušnjo?
Kontaktirajte nas