#
Izdelki in storitve

Oblikovanje embalaž

Povezujemo izdelek in identiteto.
  • Analiza panoge skozi konkurenčno okolje, trende in poslanstvo
  • Arhitektura in pozicioniranje znamke
  • Koncept in strategija produkta
  • Produktno oblikovanje
  • Grafično oblikovanje
  • Uporaba tehnoloških inovacij

Embalaža je zadnja priložnost, da kupcu prodate izdelek

Embalaža je strankin zadnji stik z izdelkom pred odločitvijo o nakupu, zato radi rečemo, da je embalaža pravzaprav oglas za vaš izdelek.

Dobra embalaža na prodajni polici izstopa in vaš izdelek postavi pred konkurenčne. Najpomembneje pa je, da hkrati jasno komunicira prednosti izdelka.

Z embalažo vplivamo na izkušnjo izdelka

Osnovna funkcija embalaže je komuniciranje njene vsebine in identitete blagovne znamke. A zakaj bi želeli zadostiti le osnovnim kriterijem, če lahko s pravo embalažo zaključimo prodajo?

Oblikovanje embalaže je priložnost, da ta postane več kot le forma za vsebino izdelka. S premišljenim načrtovanjem lahko postane del same izkušnje izdelka. Na stranko lahko ustvari dolgoročni vtis in deluje kot dodatna spodbuda za ponovni nakup.

Ob lansiranju izdelka na trg vam lahko pomagamo tudi z integriranimi oglaševalskimi kampanjami in pospeševanjem prodaje.



““Izvrstno oblikovana embalaža je najboljši in zadnji oglas, ki ga kupec vidi.””
Žare Kerin Kreativni direktor @ Futura


Potrebujte embalažo, ki na polici izstopa?
Kontaktirajte nas