#
Komunikacija

Pospeševanje prodaje

Povezujemo pozornost in nakup.
  • Načrtovanje nakupne poti
  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Grafično oblikovanje
  • Vsebinski marketing
  • Integrirana medijska strategija in zakup
  • Dogodki in promocije
  • Upravljanje družbenih omrežij

Tudi cenovne akcije gradijo znamko

Strogo ločevanje med “image” in prodajnimi kampanjami ne obstaja, saj vsaka komunikacija znamke vpliva na njeno percepcijo pri kupcih. Zato je toliko bolj pomembno, da tudi cenovno komuniciranje podpremo z zgodbo, ki potrjuje obljubo znamke.

Prava ponudba v pravem trenutku

Zaradi množice oglasov smo potrošniki vedno bolj selektivno pozorni. Možnost, da ponudbo znamke opazimo je večja, če nam ponuja natančno to, česar si trenutno želimo. Če želimo zaključiti prodajo, moramo torej vedeti, kje potencialni kupci prihajajo v stik z našo znamko.

Z načrtovanjem nakupne poti vam pomagamo, da se kupcem, pripravljenim na nakup, približate na relevanten in zabaven način - pa naj se to zgodi v obliki klasičnega oglaševanja, na družabnih omrežjih, mobilnih aplikacijah ali v trgovini.



Si želite boljših prodajnih rezultatov?
Kontaktirajte nas