#
Strategije

Razvoj blagovne znamke in CGP

Povezujemo podjetja in stranke.
  • Temelji blagovne znamke
  • Celostne korporativne podobe
  • Razvoj lastnih blagovnih znamk
  • Optimizacija portfelja
  • Oblikovanje embalaž
  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Arhitektura in pozicioniranje znamke
  • Analiza panoge skozi konkurenčno okolje, trende in poslanstvo

Blagovna znamka, ki odgovarja na potrebe potrošnika

Položaj znamke se zaradi hitrih sprememb nenehno spreminja. V procesih uporabniško orientirane preobrazbe poslovnih modelov je potrebno vedno znova preverjati in definirati prostor, ki ga znamka želi zasedati v miselnem in čustvenem svetu uporabnika.

Poleg funkcionalne obljube, s katero znamka zadovolji potrebe, mora strategija odpirati tudi prostor za individualizacijo izkušnje z znamko in na dolgi rok poglabljati svoje razmerje z uporabnikom.

Blagovna znamka je tisto, kar predstavlja v glavah potrošnikov 

Pomagamo vam jasno izraziti identiteto vaše blagovne znamke, s katero se bodo stranke poistovetile. Za avtentičen odnos je na znamko nujno potrebno pogledati skozi oči stranke in jo repozicionirati v skladu z njenimi pričakovanji.

Če podjetje na trgu nastopa z več znamkami, so jasna razmerja med njimi odločilna za moč vsake posebej. A ta razmerja ne smejo biti jasna le nam. Jasna morajo biti tudi potrošniku, ki zahteva enostavnost, jasnost in smisel.



Si želite celostnega razvoja znamke na enem mestu?
Kontaktirajte nas