#
Strategije

Razvoj novih poslovnih modelov

Povezujemo potrebe in inovacije.
  • Analiza trga in konkurence
  • Transformacija izdelka v storitev
  • Razvoj programov zvestobe
  • Testiranje novih poslovnih modelov
  • Upravljanje Zunanjih Partnerjev
  • Strategija digitalne transformacije

Ko si stranke ne želijo več izdelkov, ampak le njihove koristi

Spremembe življenjskega stila narekujejo tudi spremembe poslovnih modelov. Ker si stranke včasih bolj od samega izdelka želijo korist, ki jim ga prinaša, prihaja do porasta novih poslovnih modelov. Ne želijo na primer kupiti avtomobila, želijo pa si biti mobilne.

Poslovni modeli, ki sodobne izzive rešujejo na inovativen način, so za stranke privlačni. Poenostavijo njihove odločitve, prihranijo čas in jim ponujajo možnost personalizirane izkušnje izdelka. Za podjetja pa to lahko pomeni, da z manjšim število izdelkov poskrbijo za potrebe večjega števila strank.

Naročniški poslovni modeli kot nov vir prihodka

Podjetje z redefinicijo poslovnih strategij in modelov strankam ponudi novo obliko izkušnje svojega izdelka ali storitve, sebi pa zagotovi nov vir prihodka in nov način zbiranja podatkov o svojih strankah. 

Na podlagi analize trga in potreb vaših obstoječih in potencialnih strank vam pomagamo poiskati nov vir prihodka.



Razmišljate o razvoju naročniških poslovnih modelov?
Kontaktirajte nas