Paloma je v novembru in decembru, obdobju, ko nekoliko več časa namenimo sukanju po kuhinji in istočasno pogosteje uporabljamo papirnate brisačke, želela lansirati kampanjo, ki bi spodbudila nakup papirnatih brisačk Paloma.
Ker karakter blagovne znamke Paloma pooseblja prijateljico, ki smo jo ob 150-letnici poosebili s kampanjo Najboljša prijateljica, smo novo kampanjo gradili na teh temeljih. Paloma kot najboljša prijateljica tudi v decembru poskrbi za svoje prijateljice, jih opozori na skrite pasti decembra in jim ponudi rešitev.
December naj bi bil najbolj čaroben in vesel mesec v letu. Pa je res? Zaradi visokih pričakovanj po popolnosti, ki si jih ustvarimo sami ali pa jih v nas spodbudijo številni filmi in oglasne vsebine, ki prikazujejo nerealistično idealne trenutke zadnjega meseca v letu, je december lahko tudi mesec poln stresa.
Paloma nas v svoji kampanji Pobrišimo z decembrskim stresom vabi, naj se letos ne trudimo z doseganjem nedosegljive popolnosti v čiščenju, okraševanju, pripravi hrane, nakupovanju, odnosih in vsem, kar zaznamuje december, ampak naj se sprostimo in uživamo.
Palomino glavno sporočilo je na izredno prepričljiv in zabaven način ubesedila igralka Alenka Marinič. V glavnem videu, ki je bil objavljen na pristajalni spletni strani, na YouTubu in na Facebooku, nas je povabila k deljenju svojih predlogov, kako pobrisati z decembrskim stresom. Vabilo je bilo okrašeno še z obljubo končne nagrade, saj bo Paloma med vsemi sodelujočimi izbrala 5 nagrajencev in jih poslala na vikend oddih v Terme Olimia.
Uporabniki, ki smo jih k sodelovanju vabili s pomočjo objav in oglasov na družbenih omrežjih ter s pomočjo vplivnežev, so na spletnem mestu objavljali svoje predloge, kako pobrisati z decembrskim stresom.
Spletno mesto kampanje: https://www.paloma.si/si/pobri...
Kampanja je že takoj na začetku doživela zelo dober sprejem pri ciljnem občinstvu. Že v prvem vikendu je namreč sodelovalo preko 3.000 ljudi, v celem mesecu pa je število sodelujočih preseglo 13.000.