#

Resnična cena remarketinga: jezne (potencialne) stranke?

Je mogoče, da si z remarketinškimi oglasi naredite več škode kot koristi? Odvisno od tega, kaj ponujate.
#


Pri ritualnem skeniranju svojega najljubšega družbenega omrežja kliknete na oglas, preverite ponudbo, potem pa stran zapustite in popolnoma pozabite na vse skupaj. Vse do naslednjega dne, ko se oglas ponovno pojavi. Kako se ob tem počutite? Se ga razveselite ali se ob njem razjezite? 

Remarketinški oglasi so nadležni in vsiljivi …

Raziskave kažejo, da uporabniki remarketinškim oglasom niso najbolj naklonjeni. Najpogostejši asociaciji ob takšnih oglasih sta, da so nadležni in vsiljivi, v primerih, ko se nam določen oglas prikaže več kot desetkrat, pa lahko v uporabnikih izzove tudi jezo. Presenečeni? Skoraj polovica vprašanih pravi, da se jim ob ponovnem prikazu oglasov porajajo tudi pomisleki o zasebnosti.  
»Da bi se izognili prevelikemu nadlegovanju uporabnikov, je pomembno, da ustrezno nadzorujemo pogostost prikazovanja oglasov. Smiselno je, da omejimo časovno obdobje, ko uporabnika še držimo v bazi za ponovno ciljanje – remarketinški oglas namreč s časom postaja manj relevanten za uporabnika in začne pri njem vzbujati občutke jeze,« pravi Darja Mravinec, naša strateginja za digitalni marketing. 

… a vsi imamo radi popuste

Kakšna čustva bo remarketinški oglas izzval, je seveda odvisno od njegove vsebine. Ne nazadnje je vsebina kraljica. Če nam ponuja popuste ali darila, še toliko večja. Kar 38 % uporabnikom je namreč všeč, da izdelek, ki ga iščejo, pogosto dobijo po nižji ceni – tudi če jim ga ponudi vaša konkurenca! Dobro targetiranje in vsebina sta kot vedno ključ do uspeha.
Oblačila in elektronika – ja. Finančne storitve – ne, hvala.
Pomisleki o zasebnosti in finančne storitve niso najboljša kombinacija. Prav zato so le redki uporabniki naklonjeni remarketingu v panogi financ. Oblačila in elektronika so druga zgodba. Le kdo si ne želi novega računalnika ali superg po nižji ceni. Darja Mravinec pri tem opozarja, da je pri remarketingu treba biti pozoren tudi na to, da uporabnike, ki so želeno konverzijo že izvedli, izključimo iz ciljne skupine. »Nič ni namreč bolj nadležno kot oglas za superge, ki si jih naročil že prejšnji teden,« pravi.

Dober način za komuniciranje novosti

Remarketing je tako priljubljen, saj je uporabnike, ki so že pokazali zanimanje za vašo znamko, lažje spremeniti v stranke. A nemalokrat je remarketing preveč agresiven. Ponuja isti produkt in uporabnika zasleduje na vsakem digitalnem koraku. Premislite, ali je za vašo znamko bolj smiselno, da remarketing uporabi kot del dolgoročne strategije, s katero uporabnike, ki so pokazali zanimanje, enostavno obveščate o novostih – če pri tem izberete še izdelke, ki so sorodni tistim, ki so si jih uporabniki že ogledovali, boste izpadli manj agresivni, ampak enostavno personalizirani. To pa je konec koncev to, kar si želite. Kajne?

Če delate remarketing, se osredotočajte na stranke

Ali bodo uporabniki ob vaših remarketinški oglasih jezni ali pa se bodo počutili nagrajene in osebno nagovorjene, je torej odvisno od tega, kaj jim ponujate in kako pogosto. Remarketing ima kljub svoji priljubljenosti tudi pasti, zato se ga lotite strateško in poskrbite, da se ne ujamete v eno od črnih lukenj. Predvsem pa pri tem mislite na uporabnike. Jim lahko ponudite nekaj več? Potem to naredite. Sicer se vam lahko zgodi, da bo to namesto vas naredila vaša konkurenca.

Viri:

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas