#
Študija primera

Kampanja, ki je povezala znamko, vplivneže in sledilce

  • Grafično oblikovanje
  • Vsebinski marketing
Kampanja, ki je povezala znamko, vplivneže in sledilce
Paloma je na Hrvaškem predstavila poletne limited edition produkte, mi pa smo poskrbeli za igrivo komunikacijo na družbenih omrežjih.

Ciljno skupino smo dosegli z izborom dveh vplivnic

Paloma je na hrvaškem trgu želela predstaviti nove poletne limited edition produkte: Paloma exclusive soft white toaletni papir in Multifun papirnate brisačke. S tem namenom smo se povezali z dvema mami vplivnicama – Ženski Svijet in More or Less Ines – ki sta na svojih profilih predstavili produkte, poleg tega pa sta sledilcem ponudili tudi prav posebno igro za preživljanje družinskega časa.

Ustvarili smo kocke z zabavnimi izzivi

Vplivneži so prednosti Palominih izdelkov predstavili s pomočjo zanimive Palomine kocke, na katero smo natisnili raznolike družinske izzive, kot so priprava večerje pod zvezdami, domače poletno gledališče, igra ugani predmet …

Vplivnici sta nato z družino opravili izbrani izziv, s pomočjo sledilcev pa smo sestavili še 3 edinstvene kocke! 

Ustvarili smo kocke z zabavnimi izzivi

Nagradne igre

Povezovanje sledilcev z znamko

Dodatno kocko za zanimivo preživljanje družinskega časa smo sestavili tudi s pomočjo sledilcev, ki so sodelovali v nagradni igri na Facebook profilu Palome. Zbrali smo najboljše predloge in tako je nastala Palomina poletna kocka. Prav tako pa so sledilci sodelovali tudi v nagradnih igrah na profilih vplivnic Ženski Svijet in More or Less Ines, iz najbolj izvirnih predlogov pa smo sestavili še dve dodatni kocki. 

Na takšen način smo povezali Palomo, vplivneže in sledilce, kocke pa smo objavili na spletni strani. Vsak uporabnik jih lahko prenese, natisne in sestavi ter si popestri preživljanje družinskega časa. Kocke smo nato objavili tudi na Palomini slovenski in srbski strani.  

Mnenje naročnika

Odlični rezultati prodaje Summer LE in engagementa na spletu je odraz dobro izpeljane kampanje, ki je izpolnila naše zahteve in pričakovanja. 

Barbara Petrovar (Paloma)

Skrbnik blagovnih znamk


Kaj smo dosegli?

Samo z video izzivi dveh vplivnic smo dosegli več kot 108 tisoč ljudi, pomemben podatek pa so tudi komentarji v nagradni igri – našteli smo jih več kot 1700!

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas