#
Študija primera

S prenovo temeljev blagovne znamke do boljše nakupovalne izkušnje

S prenovo temeljev blagovne znamke do boljše nakupovalne izkušnje
  • Kreativna zasnova
Blagovni znamki smo postavili trdne, nedvoumne temelje in pokazali njeno ključno razlikovalno prednost, ki je zasidrana v unikatnih vrednotah znamke.  

Razlikovalna prednost v svetu, nasičenem s trgovci

Trgovina eMundia svojim kupcem nudi vse od gradbenega materiala, bele tehnike, opreme za vrt in igrač, pa do tehničnih izdelkov. Toda njihovo bistvo ni samo pestra ponudba, ampak razumevanje želja in tegob potrošnika.

eMundia je del sveta, ki je nasičen s trgovskimi ponudniki. Kupci lahko izbirajo med številnimi spletnimi, pa tudi fizičnimi trgovci, in so tako postavljeni pred izziv – izbrati tistega, ki jim bo pričaral najboljšo uporabniško izkušnjo.

Razlikovalna prednost v svetu, nasičenem s trgovci

Poenostavitev spletnega nakupovanja

Skupaj z naročnikom smo najprej poiskali prednost, ki loči znamko eMundia od številnih drugih. Ta se skriva v dejstvu, da gre za trgovino z osebnim pristopom: njihov ključ do uspeha je v odnosih, strokovnem svetovanju, kakovosti storitev in usmerjanju kupcev, kar je v tej panogi trgovin ključnega pomena. Poleg tega eMundia svojim kupcem nudi tudi dostavo in strokovno montažo.

Prenova temeljev znamke

Za poenostavitev prikaza znamke smo celostno prenovili njihovo grafično podobo. S tem smo potrošnikom znamko približali in jo predstavili na bolj razumljiv način. M v napisu eMundia smo uporabili kot izhodišče za pomožni grafični element, ki ga lahko hkrati razumemo kot označevalec izdelka in ustvarili jasna pravila komunikacije na spletu in v fizičnem okolju.

Prenova temeljev znamke

Kaj smo dosegli

  • Blagovni znamki smo skozi raziskavo in strateški razmislek dali trdne in nedvoumne temelje, pokazali njene vrednote, osebnost in poslanstvo, s tem pa tudi glavno lastnost znamke, ki jo ločuje od preostalih trgovin. 
  • Temelje blagovne znamke smo poenotili z njeno vizualno pojavnostjo. Pri tem smo določili jasna pravila, ki so uskladila komunikacijo blagovne znamke na vseh stičnih točkah s potrošnikom.
  • Novo strategijo smo uspešno preslikali v serijo krajših videov, ki govorijo o treh ključnih prednostih blagovne znamke eMundia. Z medijskim zakupom smo to sporočilo uspešno prenesli do ciljnih potrošnikov.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas