Trgovina eMundia svojim kupcem nudi vse od gradbenega materiala, bele tehnike, opreme za vrt in igrač, pa do tehničnih izdelkov. Toda njihovo bistvo ni samo pestra ponudba, ampak razumevanje želja in tegob potrošnika.
eMundia je del sveta, ki je nasičen s trgovskimi ponudniki. Kupci lahko izbirajo med številnimi spletnimi, pa tudi fizičnimi trgovci, in so tako postavljeni pred izziv – izbrati tistega, ki jim bo pričaral najboljšo uporabniško izkušnjo.
Skupaj z naročnikom smo najprej poiskali prednost, ki loči znamko eMundia od številnih drugih. Ta se skriva v dejstvu, da gre za trgovino z osebnim pristopom: njihov ključ do uspeha je v odnosih, strokovnem svetovanju, kakovosti storitev in usmerjanju kupcev, kar je v tej panogi trgovin ključnega pomena. Poleg tega eMundia svojim kupcem nudi tudi dostavo in strokovno montažo.
Za poenostavitev prikaza znamke smo celostno prenovili njihovo grafično podobo. S tem smo potrošnikom znamko približali in jo predstavili na bolj razumljiv način. M v napisu eMundia smo uporabili kot izhodišče za pomožni grafični element, ki ga lahko hkrati razumemo kot označevalec izdelka in ustvarili jasna pravila komunikacije na spletu in v fizičnem okolju.