#
Študija primera

Hitro in enostavno dostopne informacije stranke zadržijo na spletni strani

Hitro in enostavno dostopne informacije stranke zadržijo na spletni strani
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Analiza in optimizacija spletnih strani
Vsebino treh spletnih strani smo združili v eno, pri tem pa ohranili enostavno navigacijo ter svež in igriv dizajn.

Spletna stran, ki nagovarja B2B in B2C ciljno skupino

Največji izziv prenove Danine spletne strani je bil združiti vsebino treh spletnih strani, primarno namenjenih B2B segmentu, in jo kljub temu narediti privlačno in zanimivo tudi za končnega uporabnika. Nova struktura uporabniku omogoča enostavno navigacijo po strani in dostop do želenih informacij s čim manj kliki.

Spletna stran, ki nagovarja B2B in B2C ciljno skupino

Oblikovanje z mislijo na vedno bolj zahtevnega uporabnika

Ključna funkcionalnost je enostavno filtriranje izdelkov po njihovih ključnih lastnostih, uporabnikom prijazen interaktivni filter pa omogoča poljubno izbiro lastnosti in prilagajanje rezultatov iskanja v realnem času.

Naj vaša strast postane vaš vir življenja

Mladi so za Dano ena od najpomembnejših ciljnih skupin, zato je mesto na spletni strani dobila tudi njena kampanja #VirŽivljenja. Kampanja temelji na zgodbah mladih posameznikov, ki so ali si želijo svojo strast spremeniti v poklic – v svoj vir življenja. 

Sveža spodbuda k zdravemu načinu življenja

Potrošniki danes vedno več pozornosti posvečamo sestavi izdelkov, ki jih uživamo. Podstrani Boljša voda in Boljši sok tako na zanimiv in poučen način predstavljata Danine izdelke in njihovo pridelavo in embalažo, ki spodbuja zavezanost k naravi. Vsebina je tako pripravljena z mislijo na uporabnika, nismo pa pozabili tudi na SEO optimizacijo.

Sveža spodbuda k zdravemu načinu življenja

Kaj smo dosegli?

90 %

višje povprečno trajanje seje

35 %

višji povprečen čas na strani

26 %

nižji bounce rate

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas