Največji izziv prenove Danine spletne strani je bil združiti vsebino treh spletnih strani, primarno namenjenih B2B segmentu, in jo kljub temu narediti privlačno in zanimivo tudi za končnega uporabnika. Nova struktura uporabniku omogoča enostavno navigacijo po strani in dostop do želenih informacij s čim manj kliki.
Mladi so za Dano ena od najpomembnejših ciljnih skupin, zato je mesto na spletni strani dobila tudi njena kampanja #VirŽivljenja. Kampanja temelji na zgodbah mladih posameznikov, ki so ali si želijo svojo strast spremeniti v poklic – v svoj vir življenja.
Potrošniki danes vedno več pozornosti posvečamo sestavi izdelkov, ki jih uživamo. Podstrani Boljša voda in Boljši sok tako na zanimiv in poučen način predstavljata Danine izdelke in njihovo pridelavo in embalažo, ki spodbuja zavezanost k naravi. Vsebina je tako pripravljena z mislijo na uporabnika, nismo pa pozabili tudi na SEO optimizacijo.
višje povprečno trajanje seje
višji povprečen čas na strani
nižji bounce rate