#
Študija primera

Kako z zabavno igro spoznati potencialne stranke in pridobiti njihove kontakte

  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Online medijski zakup
  • Performance marketing
  • Zbiranje kontaktov
Kako z zabavno igro spoznati potencialne stranke in pridobiti njihove kontakte
Z inovativno mehaniko lead generation platforme in optimizacijo oglaševanja smo cilj zbranih kontaktov presegli za 66 %. 

Zasnova platforme za dolgoročno zbiranje relevantnih kontaktov

WIZ je spletna prodajna točka Adriatica Slovenice, ki uporabnikom omogoča sklepanje WIZ zavarovanj na spletu. Zanje smo zasnovali lead generation platformo, ki jo lahko skozi leto prilagajamo različnim kreativam in tako komuniciramo ponudbo različnih tipov zavarovanj. 

Zabavno za uporabnika, koristno za naročnika

Kaj bi v določeni situaciji storili vi in kaj vaši prijatelji? Uporabnike smo v nagradni igri “Zabavne dileme” postavili pred vrsto vprašanj, v katerih so izbrali odgovore, ki bolj ustrezajo njihovemu karakterju. Poslužili smo se mehanike, ki je podobna mehaniki na Tinder-ju - svajpanje levo ali desno - in je privlačna za ciljno skupino. Vendar nagradna igra ni samo to. Za nas je imela večjo vrednost.


Kateri zavarovanci so naši najljubši zavarovanci?

Zabavne dileme so nam dale vpogled v to, kako varni vozniki so zbrani kontakti in posledično, kako verjetno je, da bodo imeli škodo na avtu. Zbrane podatke smo uporabili za personalizacijo vsebin v remarketingu in email marketingu, ki so prinesle nova sklenjena zavarovanja.

Do odličnih rezultatov s testiranjem kreativ za različne kanale

Nagradno igro smo na različnih kanalih oglaševali z različnimi kreativami. Na Facebooku in Instagramu smo odlično ceno na kontakt (CPA) dosegli z začetnim testiranjem kreativ in pozicij oglasov na omenjenih družbenih omrežjih - večji budget smo nato vložili v tiste kreative, ki so se na določenih pozicijah izkazale kot najbolj učinkovite.


“Insta-perfect” ali “user-generated” dizajn?

Zanimivo je bilo tudi testiranje različni oglasov na Instagram Stories. Ciljna skupina je tam manj dovzetna za klasično digitalno oglaševanje, zato se je za najbolj učinkovito izkazala kreativa, ki je posnemala videz uporabniško generiranih Instagram Story-jev. 

Kaj smo dosegli?

66 %

več zbranih kontaktov v primerjavi s ciljem

70 %

uporabnikov, ki so kliknili na oglas, je igro tudi zaključilo

10 %

“brezplačnih” kontaktov, ker so uporabniki igro delili

Še 30 %

uporabnikov, ki so igrali samo za zabavo (ne za nagrado)

Asistenčne konverzije

(sklenitev zavarovanj)

Neposredne konverzije

iz remarketinga

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas