#
Študija primera

Manj denarja, več konverzij

Manj denarja, več konverzij
  • Postavitev KPI-jev in dashboard-ov
  • Performance marketing
  • Strategija digitalnega nastopa
  • Optimizacija večkanalnih komunikacij
  • Online medijski zakup
  • Nastavitev kakovostne spletne analitike
  • Analiza nakupne poti
Z optimizacijo digitalnega oglaševanja smo v enem letu število sklenitev zavarovanj preko Google Ads povečali za 60%. 

Poglobljena analiza in strategija za optimizacijo v močni konkurenci

Konkurenca v zavarovalništvu je močna, kar se odraža tudi pri digitalnem oglaševanju v panogi. Pri optimizaciji Google Ads oglasov smo zato oblikovali strategijo, ki sledi nakupni poti uporabnika, in jo implementirali z uporabo naprednih Google Ads funkcij ter analize zbranih podatkov. 

Optimizacija oglaševanja na iskalniku za višjo prodajo

Odličnih rezultatov Google Search oglasov ne moremo pripisati le enemu od korakov pri optimizaciji, temveč njihovi kombinaciji. Pri optimizaciji smo izboljšali strukturo oglasnih skupin, razširili oglaševanje glede na nakupno pot in prilagodili vsebine oglasov. Pri kampanjah smo nato postavili pametnejšo “bidding” strategijo, optimizirali negativne ključne besede in izboljšali pristajalno stran. Pri vsem tem pa smo upoštevali tudi oglaševanje konkurence.

Primerjava rezultatov

Z redno analizo in optimizacijo smo dosegli 15% nižjo ceno na klik (CPC), 15% višjo stopnjo klikov (CTR) in med 45 % in 110% višjo prodajo v primerjavi s prejšnjim letom.

Primerjava rezultatov

Klik ne sme biti edini cilj oglasov

V spletni analitiki smo z novimi nastavitvami izboljšali kakovost podatkov in poleg sklenitev definirali tudi mikro-cilje kot sta informativni izračun in scroll na spletni strani. To nam je omogočilo boljše targetiranje pri Google Display, Gmail oglaševanju in remarketing oglasih ter prineslo več informativnih izračunov za 30 - 50 % nižjo ceno. Smo omenili, da nam Google Display in Gmail oglasi prinašajo tudi direktne sklenitve zavarovanj?

Namesto dolgih mesečnih poročil, raje “live dashboardi” s ključnimi uvidi

Ste že kdaj dobil mesečno poročilo na 10 straneh, ki pa ga niste znali interpretirati in implementirati v nadaljnje oglaševanje? Mesečna poročila so potrata našega in vašega časa, zato našim naročnikom raje omogočimo dostop do podatkov v realnem času, ki jim dodamo tudi informacije o optimizaciji in priporočila za digitalno oglaševanje. 

Tako nobena priložnost ni zamujena, konec meseca pa podatke v dashboardu le še dopolnimo s povzetkom in našimi ključnimi uvidi.

Namesto dolgih mesečnih poročil, raje “live dashboardi” s ključnimi uvidi
»Od kar sodelujemo s Futuro je naše delo veliko lažje, hkrati pa žanjemo večje uspehe kot prej. Zadovoljni smo z visoko strokovnostjo, hitro odzivnostjo in prijaznimi odgovori na naša številna vprašanja. Skupaj smo boljši in močnejši, zato ne dvomimo, da bodo takšni tudi rezultati v prihodnje.«
Nina Barač Digitalni analitik @ Adriatic Slovenica
Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas