#

Ponosni smo na že 11. naslov agencija leta

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu smo osvojili že 11. naslov agencija leta. Prislužili smo si ga s prestižno nagrado SOF SOF-a, 6 zlatimi in 2 srebrnima nagradama.
#


Najuspešnejši projekt leta 2019 so postale Mlečne knjige, ki smo jih ustvarili za svojega dolgoletnega naročnika Spar Slovenija. Mlečne knjige so prejele nagrado SOF SOF-a in še 5 zlatih nagrad v kategorijah spletne in mobilne komunikacije, komunikacije na družbenih omrežjih, integrirano komuniciranje, aktivacija ter doseg in inovativnost. Mlečne knjige so bile opažene tudi v tujini, ravno v teh dneh so na največjem oglaševalskem dogodku v Aziji, Adstars, prejele kristalno nagrado. 



Poleg Mlečnih knjig sta bila nagrajena še 2 naša projekta. Z eno zlato (za obrtno odličnost v režiji) in eno srebrno nagrado (za film) je bil nagrajen projekt Vzajemna 20, Bjana Blanc de Noir pa je prejela srebro za oblikovanje. Skupno smo torej prejeli 9 nagrad.

Kot pravi naša direktorica Mija Gačnik Krpić, je nagrada prišla ob pravem času. »Po prenovi internih procesov in popolni integraciji storitev nanjo gledamo kot na dodatno potrditev, da smo pripravljeni na izzive današnjega časa. Futura, agencija leta, pa seveda nismo storitve in procesi, ampak predvsem ljudje. Mislim, da smo agencija z najnižjo fluktuacijo zaposlenih in agencija z najdlje trajajočimi partnerstvi s posameznimi naročniki. »Quick-fixi« niso nikoli bili naša taktika, projekte smo vedno snovali z mislimi na čim večjo in dolgoročno korist naročnika. V tem turbulentnem letu 2020 se je ponovno izkazalo, da smo Futuristi predana, povezana, solidarna ekipa, ki zna stopiti skupaj in se hitro ter prožno prilagodi vsaki situaciji. Nagrado zato posvečam vsem zaposlenim,« je največjo nagrado SOF-a komentirala Mija Gačnik Krpič, direktorica Future DDB.

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas