#
Študija primera

Vzajemna postane Varuh zdravja

  • Načrtovanje dolgoročnega razvoja digitalnih storitev
  • Načrtovanje nakupne poti
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Celostne korporativne podobe
Vzajemna postane Varuh zdravja
Vzajemna je bila zelena, Varuh zdravja je moder. V skladu s tem so se prenovile poslovalnice, označevanje partnerjev v mreži, odločno smo spremenili slog komunikacije ... A to je le vrh ledene gore, odraz tektonskih premikov v ozadju.

Leto odločilnih korakov

V letu 2020 je Vzajemna lansirala prenovljeno zavarovanje Zdravstvena polica, ki postavlja nove standarde celovitega zdravstvenega zavarovanja. Za eno leto je vsem omogočila brezplačno uporabo storitve Dr. Posvet, ki napoveduje razvoj storitev v smeri telemedicine. Oboje pa je komunicirala v povsem novem slogu z uporabo 3D animiranih likov, in kar je še pomembnejše, svoje produkte in aktivnosti odslej podpisuje kot Varuh zdravja. Vse v skladu s strategijo, ki smo jo skupaj zastavili in začeli uresničevati že pred leti.

Zavzamemo unikatno pozicijo

V letu 2014 smo se lotili prenove podobe Vzajemne. A to ni bila le lepotna prenova, vodstvo zavarovalnice je namreč dobro razumelo, da je sprememba podobe družbe posledica sprememb njenega razumevanja poslanstva in delovanja. Zasnovali smo strategijo, ki temelji na unikatni poziciji Vzajemne na slovenskem zavarovalniškem trgu: to je preventivna skrb za zdravje zavarovancev.

Zabavniki
Zabavniki

Aktiviramo ciljno skupino

Na osnovi novega razumevanja vloge Vzajemne smo ustvarili program aktivnega varovanja zdravja, imenovan Varuh zdravja. Ta je deloval kot nov marketinški kanal z lastno dodano vrednostjo. Z njim naša ciljna skupina niso več bili pasivni sprejemniki oglaševalskih sporočil, temveč so se aktivirali, saj je Varuh zdravja postal zanje dejasko koristen, ko so uveljavljali privlačne ugodnosti ali brezplačno telovadili v spletni telovadnici.

Telovadnica

Odstranjujemo kompleksnost iz življenja uporabnikov

Naslednji koraki so bili še pomembnejši. Odločilna je bila prenova spletne strani, ki zapletene zavarovalniške produkte razloži na preprost način in skozi prizmo razumevanja uporabnikovih dejanskih potreb oziroma življenjske situacije. Skozi osnove zavarovanja Zdravstvena polica uporabnika na spletni strani vodi programiran klepetalnik. Dodatno pa obiskovalec spletne strani tu najde še veliko drugih praktičnih in zanimivih vsebin.

Ni panike slika

Gradimo zdravo družbo

Z našo pomočjo je Vzajemna postala edina slovenska zavarovalnica, ki celostno pokriva vse tri stebre skrbi za zdravje: preventivo, kurativo in zavarovanja. Postala je dejansko Varuh zdravja, vpet v življenja svojih uporabnikov. S tem želi soustvarjati družbo, ki svoj razvoj utemeljuje na zdravju in dobrobiti vseh ljudi. In prav to so zdravi temelji za nadaljnjo rast in razvoj sodobne zavarovalnice, ki je v središče svojega delovanja postavila uporabnika.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas