
Danes vedno bolj velja rek “Content is king”. Ljudje se skušamo na vse možne načine izogniti oglasom, zato vsebina pridobiva na pomenu. Je eden od najbolj učinkovitih načinov, da s strankami vzpostavimo odnos in postanemo njihov relevanten vir informacij.
Lastne vsebine so odličen način, da s potencialnimi in obstoječimi strankami delite svoje izkušnje, poglede, jih osveščate in spodbujate k nakupnim odločitvam. So tiste, ki odražajo identiteto vaše znamke ter vzpostavljajo pristno kredibilnost in zaupanje v očeh sledilcev. Ustvarjate jih lahko skupaj z nami ali pa v sodelovanju z ustreznimi vplivneži, ki vaši znamki lahko doprinesejo pomembno dodano vrednost.
Ni vsaka zgodba prava zgodba. Borba za zvestega sledilca se začne s strateškim načrtovanjem urednikovanja in vzpostavljanja lastnih kanalov. Za vas:
Na Futuri povezujemo blagovne znamke z ustreznimi ustvarjalci vsebin in vplivneži. Slednji lahko unovčite svoj talent in zaslužite z ustvarjanjem vsebin tako, da se prijavite na: http://vsebine.futura.si/ustvarjalci